ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی اخبار جدید آزمون استخدامی پتروشیمی رازی و جذب نیرو در خراسان ‌جنوبی

اخبار جدید آزمون استخدامی پتروشیمی رازی و جذب نیرو در خراسان ‌جنوبی

اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی رازی

اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی پتروشیمی رازی خوزستان اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، داوطلبان می‌توانند برای مشاهده نتایج آزمون به وب سایت شرکت پتروشیمی رازی به آدرس http://www.razip.com مراجعه کنند.
-------------------------------
جذب 2 هزار نفر در ادارات و سازمان‌های خراسان ‌جنوبی
مدیر هسته گزینش استانداری خراسان‌جنوبی از رسیدگی به 3 هزار و 361 پرونده در هسته‌های پژوهش استان در سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد 2 هزار نفر جذب ادارات و سازمان‌ها شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند محمدرضا غیرتی ظهر امروز در گردهمایی گزینشگران خراسان‌جنوبی به تاریخچه تشکیل هسته‌های پژوهش در کشور اشاره کرد و گفت: 15 دی‌ماه سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل هسته‌های پژوهش است.
وی افزود: هسته‌های گزینش در استان با هدف خدمتگزاری به مردم تشکیل شده و با حضور تمام گزینشگران به‌صورت سالانه این همایش برگزار می‌شود.
مدیر هسته گزینش استانداری خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در استان هفت هسته پژوهشی و گزینش فعال است که این مجموعه‌ها نقش به‌سزایی در ارائه خدمات به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا می‌کنند.
غیرتی یادآور شد: حمایت‌های مسئولان اجرایی استان از هسته گزینش مطلوب بوده است و فعالیت مثبت این مجموعه سبب شده که گزینش‌گران اصلح در جامعه انتخاب شوند و تاکنون هیچ موردی در ارتباط با کم‌کاری و نارضایتی از مردم دریافت نشده است.
مدیر هسته گزینش استانداری خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: از جمله هسته‌های پژوهشی خراسان جنوبی می‌توان به استانداری، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، دانشگاه بیرجند، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و کمیته امداد امام خمینی اشاره کرد و مابقی ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز به‌صورت موردی انجام وظیفه می‌کنند.
* ضرورت بازنگری قوانین گزینش در سطح عالی کشور
غیرتی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری 3 هزار و 361 پرونده در هسته‌های پژوهشی خراسان جنوبی رسیدگی شده است که حدود 2 هزار نفر به استخدام ادارات درآمده‌اند و بیشترین تعداد مربوط به آموزش و پرورش بوده است.
وی از فعالیت 150 گزینش‌گر در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: محققان و مصاحبه‌کنندگان بر اساس انتخاب اصلح، جامع و دقیق و به صورت مشاغل خاص مدیریتی در هسته گزینش وزارت‌خانه متبوع انتخاب می‌شوند.
مدیر هسته گزینش استانداری خراسان‌جنوبی بر ضرورت بازنگری قوانین گزینش در سطح عالی کشور تاکید کرد و گفت: با توجه به سبک جدید زندگی آپارتمان‌نشینی و ضعف روابط اجتماعی در کلان شهرها از آنجایی که استان‌ها مجوز تغییر و تفسیر قانون را ندارند ما پیشنهاد بررسی و تجدیدنظر خود را به هیئت عالی گزینش کشور داده‌ایم.
غیرتی با بیان اینکه هیئت عالی گزینش برعهده رئیس جمهور و در نهاد ریاست جمهوری مستقر است، یادآور شد: نظارت بر دستگاه‌های اجرایی از طریق هسته‌های گزینش وزارت‌خانه‌ها صورت می‌گیرد و شامل نیروهای نظامی و انتظامی نمی‌شود.

آمار بازدید: 1127 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image