ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی استخدامی های دولتی جدید مهر 93

استخدامی های دولتی جدید مهر 93

دانشگاه فرهنگیان استخدام می‌کند

فراخوان فرهنگیان فراخوان جذب نیروی انسانی منتشر کرد.
به گزارش خبرنگار بازارکار، فراخوان جذب نیروی انسانی دانشگاه فرهنگیان در سایت سازمان سنجش آموزشی کشور و سایت این دانشگاه منتشر شده است.
براساس این گزارش، ثبت نام در فراخوان جذب نیروی انسانی دانشگاه فرهنگیان منحصرا به صورت اینترنتی بوده و تا 15 مهر ماه جاری ادامه دارد.
لازم به ذکر است دانشگاه فرهنگیان نیروی انسانی موردنیاز خود را از میان دانش آموختگان دانشگاهی در مقاطع تحصیلی لیسانس و دکتری و در رشته‌های مختلف تحصیلی جذب می‌کند.
گفتنی است حداکثر سن برای ثبت نام در فراخوان جذب نیروی انسانی دانشگاه فرهنگیان برای مقطع تحصیلی لیسانس 35 سال، فوق لیسانس و دکتری حرفه ای 40 سال و دکتری تخصصی 45 سال است.
همچنین لازم به ذکر است که جذب نیروی انسانی در دانشگاه فرهنگیان به صورت بومی است.
لازم به یادآوری است که آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان روز 5 شنبه 22/8/1393 در تهران و سایر مراکز استان ها برگزار می شود و در نهایت 191 نفر از کسانی که کلیه مراحل پذیرش را با موفقیت پشت سر بگذارند به استخدام این دانشگاه در می آیند.
متقاضیان می توانندبرای دسترسی به اطلاعیه استخدامی به صفحه 9 شماره 879 نشریه بازارکارمورخ 12 مهرماه مراجعه کنند.







اطلاعات استخدامی های جدید اردبیل در پیشنهادات بودجه طرح شود
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری اردبیل تاکید کرد: ضروری است اطلاعات استخدامی های جدید دستگاه های اداری استان در پیشنهادات بودجه سال 94 طرح شود.
به گزارش خبرنگار مهر، داوود شایقی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان اردبیل تصریح کرد: قرار است تا 15 آذر ماه لایحه بودجه به مجلس ارائه شود و دستگاه ها فرصت دارند تا 26 آبان ماه پیشنهادات خود را عنوان کنند.
وی افزود: در بخش اعتبارات هزینه ای محدودیت هایی یه نسبت امسال از جمله اضافه کاری در حد امسال عنوان شده و بر همین اساس ضروری است اطلاعات دقیق استخدامی های جدید در پیشنهادات عنوان شده و به معاونت راهبردی ریاست جمهوری ارائه شود.
به گفته شایقی استانداری اطلاعات 25 دستگاه را پیگیری می کند اما مابقی دستگاه ها باید به صورت دقیق اطلاعات را منعکس کنند.
وی در بخش اعتبارات عمرانی به به هنگام سازی اعتبارات پیوست قانون بودجه اشاره کرد و گفت: در زمان تنظیم بودجه رقمی برای برخی پروژه ها در نظر گرفته شده که نیازمند به هنگام سازی است.
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه استاندار نمونه این پروژه را تالار شهر اردبیل عنوان کرد و بیان داشت: دستگاه ها باید نسبت به این موضوع مهم در بودجه پیشنهادی خود توجه داشته باشند.
شایقی تصریح کرد: در این خصوص پروژه هایی در بخش بهداشت، دانشگاه ها و آب نیز داریم و باید مدیران نیازمندی خود را اعلام کنند.
وی در خصوص اعتبار حوادث اضافه کرد: هفت میلیارد تومان اعتبار حوادث تخصیص یافته و 10 میلیارد تومان برای تحرک بخشی آماده است که 10 پروژه را جهت جذب نهایی معرفی کردیم.
جذب اعتباری برخی دستگاه ها صفر است
در این جلسه همچنین مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان به ضرورت جذب به هنگام اعتبارات سال جاری تاکید کرد.
هاشم مظفری افزود: تا به امروز 120 میلیارد تومان غیر از اعتبارات هزینه ای واریز شده و از این مبلغ 90 میلیارد تومان توزیع شده است.
وی تاکید کرد: این در حالی است که تخصیص به برخی دستگاه ها صفر است و باید موافقت نامه های دستگاه ها جهت تخصیص به هنگان تسریع شود.
مظفری با بیان اینکه تخصیص به دستگاه هایی است که خود اقدام به جذب کرده و پروژه ها را معرفی کنند، اضافه کرد: ادارات اردبیل باید نسبت به این موضوع توجه داشته باشند.









شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی دعوت به همکاری کرد
شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی برای افزایش نیروی انسانی مورد نیاز خود از فارغ‌التحصیلان رشته‌های حقوق، اقتصاد، آمار، مالیات و تکنولوژی اطلاعات/کامپیوتر دعوت به همکاری کرده است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این شورا در مهر ماه 93 از طریق مصاحبه از افراد علاقه مند و واجد شرایط در ردیف‌های شغلی زیر نیرو می‌پذیرد:
1- کارشناس حقوق:
حقوق خصوصی، حقوق مالکیت فکری، حقوق تجاری اقتصادی، حقوق عمومی، حقوق تجارت بین‌المللی از دانشگاه‌های معتبر، با سه سال سابقه کار در زمینه حقوق اقتصادی، با حداقل معدل 16، مسلط به آفیس، رده سنی 25 تا 35 سال، سه نفر
2- کارشناس اقتصادی:
کارشناسی ارشد علوم اقتصادی، توسعه و برنامه‌ریزی، مهندسی سیستم های اقتصادی و اجتماعی (گرایش اقتصاد)، اقتصاد انرژی از دانشگاه‌های معتبر، با سه سال سابقه کار، دارای حداقل معدل 16، آشنایی کامل با واژگان تخصصی اقتصاد، آشنایی با مهارت‌های هفتگانه ICDL، حداکثر سن 30 سال، 6 نفر
3- کارشناس آمار:
کارشناسی ارشد آمار (گرایش‌های مرتبط با اقتصاد)، با حداقل سه سال سابقه در تحقیقات و پژوهش‌های مرتبط، آشنایی و اشراف نسبی بر ویژگی‌های آماری اقتصاد از منظر کارآفرینی و محیط کسب و کار، رده سنی 25 تا 35 سال، یک نفر
4- کارشناس مالیات:
کارشناسی ارشد اقتصاد، حداقل سه سال سابقه در تحقیقات و پژوهش‌های مرتبط، حداقل معدل 16، آشنایی کامل با واژگان تخصصی اقتصاد، آشنایی با مهارت‌های هفتگانه ICDL، آشنایی و اشراف نسبی بر حوزه مالیات، رده سنی 25 تا 35 سال، یک نفر
5- مسوول روابط عمومی:
کارشناسی تکنولوژی اطلاعات، کامپیوتر (نرم‌افزار)، با 5 سال تجربه کاری مرتبط با شغل در هر دو زمینه، با حداقل معدل 16، دارا بودن مدرک شرکت در دوره‌های مهارتی مرتبط با شغل، یک نفر
متقاضیان واجد شرایط می‌توانند مدارک خود را حداکثر تا تاریخ 25 مهرماه 1393 به آدرس الکترونیکی info@ppdc.ir کنند.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام:
۱٫ رزومه کامل شامل تمامی‌سوابق تحقیقی و اجرایی از زمان اشتغال به تحصیل در دوره کارشناسی ارشد تا به حال، به همراه شماره تماس
۲٫ فایل اسکن شده عکس ۳*۴ تمام رخ جدید با فرمت jpg و حجم کمتر از ۴۰ کیلوبایت
۳٫ فایل اسکن شده از مدرک تحصیلی با فرمت jpg و حجم کمتر از ۱۰۰ کیلوبایت
۴٫ فایل اسکن شده از صفحه اول شناسنامه با فرمت jpg وحجم کمتر از ۱۰۰ کیلوبایت
۵٫ فایل اسکن شده از کارت پایان خدمت یا معافیت، پشت و رو در یک صفحه (ویژه داوطلبین مرد) با فرمت jpg و حجم کمتر از ۱۰۰ کیلوبایت
عنوان تمامی فایلهای ارسالی باید به انگلیسی باشد.

آمار بازدید: 1190 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image