ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس استخدام سایر استخدام آگهی های استخدامی روزنامه بازارکار 1 مهر 93 - سری دوم

آگهی های استخدامی روزنامه بازارکار 1 مهر 93 - سری دوم

دعوت به همکاری درشرکت بورس کالای ایران ادامه دارد

شرکت بورس کالای ایران به منظورتکمیل نیروی انسانی مورد نیازخو استخدام می‌کند.
به گزارش خبرنگاربازارکار، این شرکت نیروهای مورد نیازخود را در عنواین مختلف شغلی استخدام می‌کند.
براساس این گزارش، دارابودن مدرک تحصیلی کارشناسی وکارشناسی ارشد دررشته‌ کامپیوتر برای شرکت دراین فراخوان الزمی است.
علاقه مندان می توانند برای دسترسی به اطلاعیه استخدامی به صفحه 3شماره 877 نشریه بازارکارمورخ 1 مهرماه مراجعه کنند.




دعوت به همکاری دراستیل البرز
گروه شرکتهای استیل البرز وهفت الماس دعوت به همکاری می‌کند.
به گزارش خبرنگاربازارکار، این شرکت نیروهای مور دنیازخود را در ردههای مختلف کارشناسی، سرپرستی وریاست درتهران دعوت به همکاری می‌کند.
براساس این گزارش ،این شرکت نیروهای مورد نیازخود را دردرعنواین شغلی فروش،‌آموزش وعملکرد ، جذب واستخدام،‌صادرات ،‌برنامه ریزی وسیتم ها ، برنامه ریزی فروش،‌واردات وترخیص کالا،‌حسابدار مالی ومنشی ودستیار استخدام می‌کند.
متقاضیان می توانند برای دسترسی به اطلاعیه استخدامی به صفحه 1 شماره 877 نشریه بازارکارمورخ 1 مهرماه مراجعه کنند.




نتايج آزمون تحليلگري بازار سرمايه اعلام شد
اسامی پذیرفته شدگان آزمون تحلیلگری بازار سرمایه بر روی سایت اداره آموزش و امور گواهی نامه های حرفه ای سازمان بورس و اوراق بهادار قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت کنندگان آزمون تحلیلگری می توانند نتایج این آزمون را بر روی سایت http://reg.seo.ir مشاهد کنند.
اداره آموزش و امور گواهی نامه های حرفه ای سازمان بورس اعلام کرد: نخستین دوره آزمون های الکترونیکی بازار سرمایه نیز از دهم مهر در شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس آغاز می شود.
همچنین دوره دوم آزمون‌های الکترونیکی بازار سرمایه، از روز 22 آبان ماه سال جاری آغاز خواهد شد به طوریکه داوطلبانی که نتوانسته اند در نخستین دوره آزمون های الکترونیکی شرکت کنند، می توانند خود را برای آزمون های ماه آینده آماده کنند.
با توجه به داوطلبان زیاد شرکت در آزمون‌های اصول بازار سرمایه، تحلیل‌گری بازار سرمایه و معامله‌گری بازار سرمایه، این آزمون‌ها به صورت کاغذی و مانند گذشته در حوزه‌های مختلف در کشور برگزار می‌ شود که شرایط آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.



آزمون تخصصی تاسیس شرکت‌های حمل‌ و نقل بین‌المللی کالا برگزار می‌شود
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان از برگزاری آزمون تخصصی تاسیس شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا در هفته آخر آذر و همزمان با هفته راهداری و حمل و نقل خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی حمل و نقل پایانه‌های سیستان و بلوچستان، علی خانقایی گفت: آزمون تخصصی تاسیس شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا در هفته آخر آذر ماه و همزمان با هفته راهداری و حمل و نقل برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این آزمون برای اولین بار امسال برگزار می‌شود، ادامه داد: داوطلبان شرکت در آزمون به شرط داشتن شرایط لازم مندرج در آئین‌نامه تاسیس شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی کالا و باتوجه به مقررات می‌توانند از مهر ماه سال‌جاری با مراجعه به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سیستان و بلوچستان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان افزود: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به نشانی www.rmto.ir مراجعه کنند.
وی تصریح کرد: باتوجه به وظایف و مسئولیت شرکت‌های حمل ‌و نقل بین‌المللی کالا داوطلبانی در آزمون شرکت کنند که از دانش، تجربه و سرمایه کافی برای تاسیس شرکت برخوردار بوده تا بتوانند نسبت به انجام تعهدات خود اقدام و به عنوان متصدی حمل در افزایش و رونق تجارت خارجی و ترانزیت کالا از کشور سهیم باشند.

آمار بازدید: 746 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image