ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی دریافت کارت آزمون استخدام در سازمان ثبت

دریافت کارت آزمون استخدام در سازمان ثبت

کارت شرکت در آزمون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور روزهای چهارشنبه 26 و پنجشنبه 27 شهریورماه برروی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آزمون سازمان ثبت اسناد و املاک در روز جمعه 28 شهریور در تعدادی از مراکز استان‌ها، با توجه به تعداد متقاضیان شرکت کننده در آزمون برگزار خواهد شد که اطلاعات لازم یک هفته قبل (در تاریخ بیستم شهریور 93) از طریق سایت اطلاع‌رسانی شده است. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نیست و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد و چنانچه در هر مرحله از مراحل امتحان و جذب محرز شود، داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلا اثر می­گردد.

به گزارش ایسنا، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و در چارچوب دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی، از محل مجوز استخدامی برنامه پنجم توسعه، مجوز شماره ۲۲۵/۹۳/۱۷۵۵ تاریخ 1393/2/14 معاون سرمایه انسانی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، تعدادی از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون کتبی احراز توانمندیهای عمومی، تخصصی، مصاحبه و طی مراحل گزینش، به صورت پیمانی استخدام می‌کند.

متقاضیان برای ثبت نام تا پایان روز سه‌شنبه ۲۸ مردادماه ۱۳۹۳ فرصت داشتند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس http://www.sanjesh.org برای ثبت نام اقدام کنند.

آمار بازدید: 330 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image