ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی استخدام 100 افسر ارشد در رشته فرماندهي

استخدام 100 افسر ارشد در رشته فرماندهي

رئيس دانشکده فرماندهي و ستاد دانشگاه علوم انتظامي امين از اعلام اسامي قبول شدگان در آزمون دانشکده فرماندهي و ستاد خبر داد و گفت: امسال 100 نفر از افسران ارشد در سه گرايش، جذب شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر،سردار هندياني در تشريح اين خبر گفت: دانشکده فرماندهي و ستاد هرساله براساس سهميه مصوب از وزارت علوم اقدام به جذب دانشجو مي کند، به همين منظور در بهمن ماه گذشته، آزمون دانشکده فرماندهي و ستاد برگزار شد که 500 نفر از افسران ارشد که در رسته هاي مختلف ناجا مشغول به خدمتند، براي شرکت در اين آزمون، ثبت نام کردند.
وي افزود: سازمان سنجش کشور از بين شرکت کنندگان، اسامي 340 نفر از قبول شدگان را اعلام کرد که بعد از طي مراحل مختلف و بررسي هاي انجام شده، 252 نفر براي مصاحبه دعوت شدند.
به گفته رئيس دانشکده فرماندهي و ستاد دانشگاه علوم انتظامي امين، از ميان قبول شدگان، 100 نفر که در مصاحبه و تست ورزش، قبول شدند، جذب دانشکده دافوس شده و از مهرماه امسال سال تحصيلي خود را آغاز مي کنند.
سردار هندياني، تصريح کرد: ويژگي خاص امسال دانشکده فرماندهي و ستاد دانشگاه علوم انتظامي امين، دريافت مجوز از وزارت علوم براي جذب دانشجويان رشته فرماندهي در سه گرايش بود.
وي با تاکيد براينکه سعي در توسعه هرچه بيشتر رشته هاي مختلف دانشکده فرماندهي و ستاد را داريم، يادآور شد: در گرايش فرماندهي و مديريت 55 نفر، در مديريت عمليات 30 نفر و در منابع سازماني 15 نفر براي اولين بار امسال جذب خواهند شد است.
هندياني، افزود: امسال به دنبال افزايش گرايش رشته منابع سازماني و تعداد سهميه ها در وزارت علوم هستيم تا نيروي انساني مورد نياز در تمامي بخش هاي مديريتي و فرماندهي در رده هاي مختلف ناجا را تامين کنيم. علاوه براين، توسعه دکتري تکميلي را نيز دنبال مي کنيم و اميدواريم سال آينده بتوانيم ظرفيت در رشته هاي کارشناسي ارشد و دکتري را افزايش دهيم تا کارکنان پليس در مدارج علمي بالاتر به مسئوليت خود ادامه دهند.
به گفته رئيس دانشکده فرماندهي و ستاد دانشگاه علوم انتظامي امين، فراخوان براي شرکت در آزمون دکتري دافوس در سال آينده، همزمان با وزارت علوم، پاييز امسال انجام خواهد شد تا تمامي افسران ارشدي که در رسته هاي مختل مشغول خدمت هستند با توجه به افزايش سهميه که سال آينده دنبال خواهيم کرد تعداد بيشتري در رشته ها و گرايش هاي مختلف دافوس وارد شوند و تحصيل کند.

آمار بازدید: 333 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image