ارتباط مستقیم با 30796 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس استخدام سایر استخدام احیای 60 مرکز دارالقرآن برای استعدادیابی در حوزه پرورشی و قرآنی

احیای 60 مرکز دارالقرآن برای استعدادیابی در حوزه پرورشی و قرآنی

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: احیای 60 مرکز دارالقرآن برای استعدادیابی در حوزه پرورشی و قرآنی در دستور کار این معاونت قرار دارد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه آذربایجان غربی، حمیدرضا کفاش در اختتامیه سی و دومین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور که در ارومیه برگزارشد، افزود: طرح استخراج کلمات قرآنی با عنوان واژه های نورانی، طرح امام شناسی با عنوان مصباح الهدی که به پیشنهاد وزیر محترم آغاز شده است در مراحل پایانی مطالعات و بررسی قرار دارد.

وی تصریح کرد: در کل 800 نفر از دانش آموزان در حوزه قرائت، حفظ و مداحی و از هر استان 24 نفر در این مسابقات شرکت کردند، که 400 نفر از این عزیزان در بخش خواهران به رقابت می پردازند، همچنین از مدارس استثنایی نیز در این مسابقات حضور داشتند.

کفاش در خصوص تربیت قرآنی دانش آموزان در سال های آینده گفت: امیدواریم با حمایت همه جانبه وزیر محترم آموزش و پرورش، معاونان و دیگر مسئولان آموزش و پرورش در کل کشور، قدم های موثرتری برداریم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از تمام مسئولین استان از جمله استاندار و مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی افزود: شما دانش آموزان قرآنی به عنوان افتخارهای نظام جمهوری اسلامی شناخته می شوید و از اینکه به مرحله کشوری راه یافتید و حضور ملی خود را به اثبات رساندید صمیمانه به تک تک شما تبریک می گویم.

آمار بازدید: 55 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image