ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی پیگیر حل مشکل پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان هستیم

پیگیر حل مشکل پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان هستیم

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: پیگیر حل مشکل پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان هستیم.

علی کورانی‌فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بحث آغاز به کار پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان منتفی نشده و به طور جدی پیگیر حل مشکل این افراد هستیم.
وی با بیان اینکه مجوز آزمون استخدامی استانداری لرستان جزء مجوزهای طرح مهرآفرین نیست که دولت روی آن حرف دارد، یادآور شد: این استخدامی به استناد مجوز برنامه پنجم توسعه کشور گرفته شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان ادامه داد: در این راستا تاکنون پیگیریهای جدی انجام و حتی موضوع در نشست معاونان استانداری های سراسر کشور نیز مطرح شد.
کورانی فر با بیان اینکه قرار شده است هیئتی برای بررسی موضوع به لرستان اعزام و راهکاری در این زمینه اتخاذ شود، عنوان کرد: به دنبال این هستیم که مشکل را از طریق معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور حل کنیم و تاکنون رایزنی هایی با آقای نوبخت نیز صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل برای جذب این افراد و آغاز به کار آنها بحث بودجه است، افزود: باید اعتبار مورد نیاز برای پرداخت حقوق این افراد در بودجه لحاظ شود.
کورانی فر با بیان اینکه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان دو بخش هستند، افزود: بخشی از این افراد پذیرفته شده دستگاههایی هستند که بودجه استانی داشته و بخشی دیگر مربوط به دستگاههایی که دارای بودجه ملی هستند.
وی ادامه داد: تعدادی از پذیرفته شدگان این آزمون مربوط به دستگاههایی بوده که دارای بودجه استانی هستند که این افراد مشغول به کار شده اند و حدود 500 نفر باقی مانده که باید تعیین تکلیف شوند.

آمار بازدید: 321 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image