ارتباط مستقیم با 30624 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی استخدام فرهنگیان بازنشسته و فرزندان فرهنگیان در فروشگاه های ˝طرح فرهنگ˝

استخدام فرهنگیان بازنشسته و فرزندان فرهنگیان در فروشگاه های ˝طرح فرهنگ˝

استخدام فرهنگیان بازنشسته و فرزندان فرهنگیان در فروشگاه های ˝طرح فرهنگ˝ به منظور تکریم و خدمت رسانی شایسته و مطلوب به فرهنگیان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، "طرح فرهنگ" به منظور تکریم و خدمت رسانی شایسته و مطلوب به فرهنگیان در مراجعه به فروشگاه های عرضه کالاهای اساسی ، از فرهنگیان بازنشسته و فرزندان فرهنگیان در اداره بخش های مختلف این فروشگاه ها استفاده خواهد شد.
بنا بر این گزارش فرهنگیان بازنشسته و فرزندان فرهنگیان با مراجعه به سایت www.farazfar.ir و تکمیل فرم استخدام در اولویت استخدام قرار می گیرند.
شایان ذکر است این طرح هم اکنون به صورت آزمایشی در مناطق نوزده گانه شهر تهران و چهار شهر از شهرهای استان مازندان در حال خدمت رسانی به فرهنگیان است.
بر اساس این گزارش فرهنگیان شاغل و بازنشسته با ثبت نام در این طرح می توانند کالاهای اساسی را با تخفیف میانگین 26.5 درصد از فروشگاه های طرح فوق خریداری نمایند . ثبت نام در این طرح هیچ گونه هزینه ای برای فرهنگیان ندارد و کلیه معلمان شاغل و بازنشسته سراسر کشور می توانند با مراجعه به سایت www.farazfar.ir و ارایه مشخصات ، از خدمات این طرح بهره مند شوند. فروشگاه های طرح فرهنگ از خرداد ماه سال جاری درشهرستان های استان تهران شامل شهرهای پاکدشت ، قرچک ، شهر ری و رباط کریم و در آینده در سایر استان های کشور نیز اجرایی خواهد شد

آمار بازدید: 573 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image