ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی به کارگیری 82 نفر از سهمیه استخدامی میناب در بندرعباس

به کارگیری 82 نفر از سهمیه استخدامی میناب در بندرعباس

به کارگیری 82 نفر از سهمیه استخدامی آموزش و پرورش میناب در بندرعباس، در حالی که این افراد خارج از قوانین مرسوم در بین این دو منطقه آموزشی جابجا شده‌اند، موضوعی است که نیازمند توضیحات بیشتر از طرف مسئولان مربوطه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در پی سلسله گزارش‌های این خبرگزاری پیرامون استخدام‌های شبهه‌برانگیز طی ماه‌های اخیر در آموزش و پرورش هرمزگان که در آخرین نمونه از آن آموزش و پرورش هرمزگان با ارسال نامه‌ای به این خبرگزاری ضمن تایید صحت گزارش فارس در خصوص "استخدام غیرقانونی سرباز فراری" در یکی از ادارات زیر مجموعه خود، مستنداتی قابل تامل از طرف فرهنگیان در برخی از شهرهای استان به دست خبرگزاری فارس رسیده است که هر کدام در نوع خود نیازمند بازبینی، کنکاش و شاید توضیحاتی بیشتر از طرف مسئولان و دستگاه‌های مربوطه است.
بر پایه این گزارش، اخیرا سندی مبنی بر استخدام 82 نفر نیرو به نام شهرستان میناب به دست خبرگزاری فارس رسیده است، که همگی دارای شماره پرسنلی و پست سازمانی در آموزش و پرورش میناب هستند اما در بندرعباس از جمله اداره کل آموزش و پرورش به کار گمارده شده‌اند.
خبرگزاری فارس بنا بر رسالت حرفه‌ای خود و به لحاظ طولانی بودن انتشارِ کامل شماره‌های پرسنلی این افراد، از انتشار این کدها خودداری می‌کند.
این لیست 82 نفره که حاوی اطلاعاتی همانند پست سازمانی و کد پرسنلی که به نام شهرستان میناب با کد منطقه‌ای 5025 است در نوع خود جالب است چرا که افراد و اسامی حاضر در این لیست، بدون کمترین خدمت در منطقه میناب به بندرعباس و ستاد اداره کل منتقل شده‌اند.
آنچه موجب تاسف است اینکه شهرستان ویژه میناب با توجه به گستردگی و قدمت در شرق هرمزگان، هم به نیروی انسانی نیازمند است و هم جوانان بسیاری جویای کار در این منطقه هستند که حسرت اشغال ردیف‌های استخدامی را می‌خورند که به نام آنان به کام بندرعباس شده است.
نمونه‌ای از استخدام‌های خارج از ضابطه آموزش و پرروش هرمزگان در یک فراوانی به تعداد 82 فقط مربوط به شهرستان میناب است که به نظر می‌آید از ردیف‌های سهمیه این شهرستان سو استفاده شده است.
ضمنا برابر اطلاعات واصله نظیر چنین اقدامی در برخی دیگر از شهرستان‌های استان نیز چنین امری صورت گرفته است که جا دارد آموزش و پرورش هرمزگان به منظور تنویر و اقناع افکار عمومی پاسخ روشنی را ارائه کند.

آمار بازدید: 242 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image