ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی چگونگی استخدام در فرودگاه های سیستان و بلوچستان

چگونگی استخدام در فرودگاه های سیستان و بلوچستان

مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان از استخدام و جذب 20 نفر به صورت پیمانی و با اولویت نیروهای بومی در فرودگاه های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن اعرابی مقدم صبح سه شنبه به خبرنگاران گفت: به منظور تکمیل کادر فنی و نیروهای عملیاتی در فرودگاه های زاهدان، زابل ،ایرانشهر و سراوان تعداد 20 نفر به صورت پیمانی و از طریق آزمون تخصصی و با اولویت افراد بومی به استخدام شرکت فرودگاه های کشور در خواهند آمد.
وی ادامه داد: شرکت فرودگاه های کشوربه منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز تعداد 191 نفر از میان دانش آموختگان مقاطع تحصیلی دکترا، کارشناسی ارشد، کارشناسی و فوق دیپلم از طریق برگزاری آزمون عمومی،مصاحبه و گزینش استخدام می کند که سهم فرودگاه های استان 20 نفر است.
وی با بیان اینکه تمامی متقاضیان استخدام در این آزمون از امروز لغایت 16 اردیبهشت ماه سال جاری با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org می توانند نسبت به ثبت نام و دریافت اطلاعات لازم اقدام کنند اظهار داشت: کارت ورود به جلسه این آزمون 14 خرداد ماه سال جاری توزیع و اسامی پذیرفته شدگان پس از تایید مراجع ذیصلاح از طریق سامانه کارمند ایران به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان یادآور شد: داشتن حداقل سن 20 سال و حداکثر 28 سال برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم و 30 سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و 32 سال برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس و همچنین 35 سال سن برای دارندگان مدرک تحصیلی دکترا تا آخرین روز مهلت ثبت نام به عنوان شرط لازم به منظور شرکت در این آزمون است.
وی افزود: سیستان و بلوچستان دارای 5 فرودگاه در شهرهای زابل، زاهدان، ایرنشهر، سراوان و چابهار است که به منظور تامین بخشی از نیروهای فنی و کادر عملیاتی از طریق این آزمون اقدام می شود.
اعرابی مقدم همچنین با اشاره به اولویت جذب نیروهای بومی و محلی اظهار داشت: استخدام نیروهای بومی به دلیل رمز ماندگاری در منطقه موجب پیشگیری از نقیصه کمبود نیرو به دلیل تقاضای انتقال شده و ارایه خدمات مطلوب را به همراه خواهد داشت.

آمار بازدید: 358 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image