ارتباط مستقیم با 30722 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس استخدام سایر استخدام آغاز ثبت‌نام اینترنتی نخستین مرحله آزمون‌های متقاضیان صنعت ساختمان

آغاز ثبت‌نام اینترنتی نخستین مرحله آزمون‌های متقاضیان صنعت ساختمان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم از آغاز ثبت‌نام اینترنتی نخستین مرحله آزمون‌های متقاضیان صنعت ساختمان، بخش‌های صنایع‌دستی، فرش و ... خبر داد.

احمد عطارنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ثبت‌نام متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان و صنایع‌دستی، فرش و ... اظهار کرد: این ثبت‌نام به صورت اینترنتی و هماهنگ کشوری از هشت صبح فردا آغاز می‌شود و تا ساعت 24 روز 12 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع‌دستی، فرش، نان، غله و ... در 25 اردیبهشت‌ماه جاری و نخستین مرحله آزمون‌های هماهنگ سال 93 نیز در تاریخ 26 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم در خصوص نحوه ثبت‌نام متقاضیان در بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهم‌‌نامه‌ها (صنایع‌دستی، فرش و ...) در سال 93 گفت: داوطلبان با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید کارت اعتباری می‌توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت‌نام کنند.
عطارنیا با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل 2 مرحله کتبی و عملی است که ثبت‌نام کنندگان در آزمون بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهم‌نامه‌ها (صنایع‌دستی، فرش و ...) باید از 22 اردیبهشت تا 24 اردیبهشت‌ماه جاری با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.
وی یادآور شد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

آمار بازدید: 206 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image