ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس استخدام سایر استخدام جذب 450 نخبه در باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد واحد همدان

جذب 450 نخبه در باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد واحد همدان

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد همدان گفت: باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از سال 79 فعالیت خود را آغاز و موفق به جذب 450 نفر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، سهیل سبحان اظهار کرد: دو عنوان مقاله در مجله‌های علمی- عمومی، 18 عنوان مقاله در همایش‌های بین‌المللی و 28 عنوان مقاله در همایش‌های ملی از جمله فعالیت‌های اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد همدان در سال 92 است.
وی اظهار داشت: علاوه بر تسهیلات اعطایی به اعضا، اتمام چهار عنوان طرح پژوهشی، عقد قرارداد به منظور اجرای 11 عنوان طرح پژوهشی، شرکت در نمایشگاه دستاوردهای علمی ـ پژوهشی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در مجلس شورای اسلامی با ارائه دستاوردهای باشگاه واحد همدان، برگزاری کارگاه آموزشی مقاله‌نویسی به زبان انگلیسی، تائید و تمدید عضویت 79 نفر از متقاضیان و عضویت دو نفر از اعضاء در استعدادهای درخشان باشگاه نیز از دیگر فعالیت‌های این مرکز بوده است.
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد همدان خاطرنشان کرد: باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از سال 79 به طور رسمی، فعالیت خود را با هدف شناسایی، جذب و حمایت دانش‌پژوهان ممتاز استان آغاز کرد که از بدو تأسیس تاکنون موفق به جذب بیش از 450 نفر شده است.
وی در خصوص نحوه عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان اظهار کرد: دانش‌آموزان ممتاز مقطع متوسطه، دارندگان رتبه‌های برتر آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سنجش آموزش کشور، دانشجویان ممتاز رشته‌های تحصیلی گروه آموزشی علوم انسانی، علوم تجربی و فنی و مهندسی همه موسسات آموزش عالی دولتی و غیرانتفاعی می‌توانند عضو این موسسه شوند.
سبحان یدآور شد: ارائه‌دهندگان مقالات علمی در همایش‌ها و مجلات معتبر داخلی و خارجی، دارندگان طرح‌های پژوهشی کاربردی، دارندگان اثر ثبت شده از قبیل اختراع و اکتشاف مورد تأیید سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی کشور، حائزین مقام اول در تفسیر قرآن کریم در مسابقات بین‌المللی و همچنین حائزین رتبه ممتاز کشوری یا استانی از جشنواره‌های خوارزمی، فارابی و ... می‌توانند با مراجعه به سامانه باشگاه پژوهشگران جوان به نشانی http://www.bpj.ir ضمن مطالعه آیین‌نامه عضویت، در صورت واجد شرایط بودن، تقاضای خود را ثبت و پس از عضویت از مزایای آن بهره‌مند شوند.
وی در خصوص تسهیلات قابل ارائه به اعضای باشگاه پژوهشگران جوان خاطرنشان کرد: مطابق آیین‌نامه ابلاغ شده، به هر یک از اعضای باشگاه پژوهشگران جوان، بستگی به میزان فعالیت و مشارکت آنها در برنامه‌های باشگاه، می‌توان تسهیلاتی همچون پاداش چاپ مقاله در مجله‌های معتبر، کمک هزینه سفر به مکه مکرمه و عتبات عالیات، کمک هزینه سفر به سایر کشورها برای ارائه مقاله شرکت در همایش، تخفیف شهریه، تصویب طرح پژوهشی پیشنهادی، شرکت رایگان در کارگاه‌های آموزشی با اعطای گواهینامه معتبر، شرکت در اردوهای فرهنگی و زیارتی و ... ارائه کرد.
وی در خاتمه تاکید کرد: در حال حاضر عملکرد باشگاه پژوهشگران همدان از وضعیت مطلوبی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی برخوردار است.

آمار بازدید: 397 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image