ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی پلیس گیلان روانشناس افتخاری جذب می‌کند

پلیس گیلان روانشناس افتخاری جذب می‌کند

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان گفت: پلیس گیلان به منظور تکمیل مراکز مشاوره و کلانتری‌ها روانشناس افتخاری مرد و زن جذب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا جعفری‌خواه شامگاه شنبه در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به اقدام‌های پیشگیرانه پلیس در راستای آسیب‌ها و جرایم اجتماعی اظهار کرد: پلیس از مراکز علمی، دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی و همچنین افراد حقیقی و حقوقی که دغدغه اجتماعی دارند، داوطلب افتخاری مرد و زن جذب می‌کند.
وی عضویت افتخاری در مراکز مشاوره و مددکاری در کلانتری‌ها را فرصت مناسبی برای کسب تجربه عنوان کرد و افزود: داوطلبان هر زمان خواستار قطع همکاری باشند پلیس به این افراد گواهی خدمت به منظور ارائه به بخش‌های دولتی و غیر دولتی صادر می‌کند.
جعفری‌خواه اعتقاد و التزام عملی به دین اسلام را از شرایط عمومی داوطلبان خواند و بیان کرد: التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به ولایت فقیه و آمادگی فداکاری در راه اهداف آنها، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی معارض با نظام اسلامی و ... از شرایط عمومی داوطلبان است.
معاون اجتماعی رئیس پلیس گیلان رشته‌های مورد نیاز برای عضویت در روانشناسی را با گرایش‌های عمومی، بالینی، روان‌سنجی، مشاوره، راهنمایی و مددکاری اجتماعی اعلام کرد و گفت: مکان خدمت داوطلبان همکاری در شهر محل سکونت این افراد است.
وی در ادامه آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها را نشانه غفلت و ضعف در انجام وظایف در جامعه دانست و تصریح کرد: موفقیت سازمان‌ها و نهادها در احساس رضایت‌مندی مردم است.
جعفری‌خواه وجود آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها را ناشی از کم‌کاری، کج‌کاری و نبود احساس مسئولیت در جامعه ذکر کرد و یادآور شد: با نمایان شدن ناهنجاری‌ها نگاه‌ها به طرف نیروی انتظامی است و پلیس نباید تاوان کم‌کاری دیگران را بپردازد.
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه اقدام اجتماعی نیازمند نگرش اجتماعی است، اظهار کرد: روابط عمومی اداره‌ها و نهادها نقش موثری در ارتقای نگرش اجتماعی دارند.

آمار بازدید: 382 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image