ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی رقابت 5 هزار نفر در آزمون استخدامی دادگستری کرمان

رقابت 5 هزار نفر در آزمون استخدامی دادگستری کرمان

معاون اداری مالی دادگستری استان کرمان گفت: امسال 4 هزار و 944 نفر برای احراز 26 رشته شغلی در دادگستری استان کرمان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

علی امیرحسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان از برگزاری آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه و دادگستری استان کرمان در روز 11 بهمن سال جاری خبر داد و اظهار داشت:
پیش از این زمان برگزاری آزمون 27 دی ماه اعلام شده بود که به علت همزمانی با امتحانات دانشگاه‌ها زمان برگزاری آزمون استخدامی قوه قضائیه به 11بهمن ماه تغییر یافت.
معاون اداری مالی دادگستری استان کرمان گفت: امسال 4 هزار و 944 نفر برای احراز 26 رشته شغلی در دادگستری استان کرمان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
امیرحسینی خاطرنشان کرد: داوطلبان تا 10 بهمن ماه می‌توانند با مراجعه به سایت WWW.modiriat.org با استفاده از کد رهگیری شش رقمی نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.
وی تأکید کرد: آزمون استخدامی کادر اداری دادگستری کرمان با هماهنگی‌های انجام شده با دانشگاه آزاد اسلامی در پنج حوزه و دانشکده چمران در دو حوزه در شهر کرمان برگزار می‌شود.
معاون اداری مالی دادگستری استان کرمان در ارتباط با پاسخ به برخی سئوالات و ابهامات داوطلبان گفت: داوطلبان می‌توانند با شماره 02142348505 تماس حاصل کرده و به طرح سئوال خود و دریافت پاسخ‌های مورد نظر اقدام کنند
امیرحسینی عنوان کرد: ثبت‌نام آزمون استخدام کادر اداری قوه قضائیه و دادگستری کل استان‌ها از 12 دی ماه آغاز شد که تا 30 دی ماه ادامه یافت و طی این مدت زمان حدود 5 هزار نفر داوطلب در آزمون استخدامی کادر اداری دادگستری کرمان ثبت‌نام کردند.

آمار بازدید: 236 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image