ارتباط مستقیم با 30720 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس استخدام سایر استخدام برگزاری آزمون حرفه آشپز درجه 2 ویژه کارگزاران حج و زیارت

برگزاری آزمون حرفه آشپز درجه 2 ویژه کارگزاران حج و زیارت

رئیس اداره سنجش و مهارت سازمان فنی و حرفه‌ای استان همدان از برگزاری آزمون حرفه آشپز درجه 2 ویژه کارگزاران حج و زیارت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی سازمان فنی و حرفه‌ای استان همدان، احمد سیفی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری بین سازمان فنی و حرفه‌ای و ادارات مختلف اظهار داشت: این تفاهمنامه‌ها در راستای افزایش مهارت‌آموزی در سطح جامعه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری بین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و سازمان حج و زیارت از برگزاری آزمون حرفه آشپز درجه 2 ویژه کارگزاران حج و زیارت خبر داد.
رئیس اداره سنجش و مهارت سازمان فنی و حرفه‌ای استان همدان در تشریح این مطلب گفت: مرحله دوم آزمون حرفه آشپز درجه 2 موضوع تفاهمنامه همکاری بین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و سازمان حج و زیارت در روز پنجشنبه گذشته برگزار شد.
وی ادامه داد: این تفاهمنامه با توجه به رشد و توسعه مهارت‌ها در ارائه خدمات سازمان‌های زیارتی و نیز نیاز به استاندارد کردن تخصص و مهارت شاغلان در این صنعت منعقد شده است.
سیفی افزود: در این مرحله از آزمون 519 نفر از معرفی‌شدگان سازمان حج و زیارت شامل 509 نفر از آقایان و 10 نفر خانم حضور داشتند.
وی در خصوص نحوه اعلام نتایج آزمون بیان داشت: نتایج و گواهینامه قبول‌شدگان در آزمون از طرف سازمان حج و زیارت کشور به استان‌ها اعلام خواهد شد.
رئیس اداره سنجش و مهارت سازمان فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: به متقاضیان نیز در صورت کسب حد نصاب نمرات قبولی در آزمون‌های تئوری و عملی گواهینامه صلاحیت فنی اعطا می‌شود.

آمار بازدید: 582 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image