ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی مهلت ثبت‌نام استخدام در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تمدید شد

مهلت ثبت‌نام استخدام در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تمدید شد

مسئول روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ثبت‌نام استخدام در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تا روز 30 آبان ‌ماه جاری تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مصیب حیدری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر دارد جهت تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود، براساس مجوز کمیته امداد کشور افراد واجد شرایط زن و مرد را به صورت اشتغال تمام وقت با ردیف سازمانی به کار گیرد.
وی گفت: از این رو افراد واجد شرایط می‌توانند برای کسب اطلاعات لازم و شرایط ثبت‌نام به واحد امور اداری مدیریت کمیته امداد امام خمینی شهرستان‌های مربوطه مراجعه و ثبت‌نام کنند.
این مسئول افزود: مهلت ثبت‌نام از تاریخ 26 تا پایان وقت اداری 30 آبان است و آزمون روز پنج‌شنبه مورخ 14 آذر برگزار می‌شود.
حیدری در ادامه گفت: نیروهایی که در کمیته امداد سابقه همکاری دارند با مدرک لیسانس نیز می‌توانند در آزمون شرکت کنند و نیروهایی که در کمیته امداد سابقه همکاری ندارند باید دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر باشند.

کلمات کلیدی: استخدام جدید، آگهی های جدید استخدامی، استخدامی های سال 92، استخدام آبان 92، استخدامی های جدید 92، جدیدترین آگهی های استخدامی، استخدام در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، استخدام دولتی 92

آمار بازدید: 532 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image