ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس استخدام سایر استخدام توزیع کارت آزمون حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله

توزیع کارت آزمون حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله

توزیع کارت آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله تا ساعت 24 روز چهارشنبه سوم مهرماه ادامه دارد.



به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، چهارمین آزمون سنجش مهارت سال 1392 در حوزه صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله در 155 حرفه به صورت هماهنگ کشوری، روز پنجشنبه چهارم مهرماه برگزار می شود.

28 هزار و 183 نفر در حوزه‌ صنعت ساختمان در 39 حرفه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 28 هزار و 176 نفر مرد و 7 نفر زن هستند.

19 هزار و 300 نفر نیز در آزمون سنجش مهارت حوزه‌های صنایع دستی، فرش و نان و غله در 116 حرفه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 3860 نفر مرد و 15 هزار و 440 نفر زن هستند.



آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخشهای صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون‌های مذکور ثبت نام کرده‌اند، باید تا تاریخ 3/7/92 به سامانه http://advari.irantvto.ir مراجعه و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده یا درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.



مرحله کتبی چهارمین آزمون سنجش مهارت سال 1392 در حوزه صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله در 155 حرفه به صورت هماهنگ کشوری روز پنجشنبه چهارم مهر برگزار می شود و داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی، براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان‌هابرای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه کنند.

کلمات کلیدی: استخدام جدید، استخدام 92، استخدام مهر 2، آگهی استخدام، استخدامی، استخدام 3 مهر 92، دعوت به همککاری مهر 92، جذب نیرو 92، استخدامی ها، آزمون حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش، نان و غله

آمار بازدید: 220 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image