ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس استخدام سایر استخدام توزیع کارت ورود به جلسه چهارمین مرحله آزمون سنجش مهارت

توزیع کارت ورود به جلسه چهارمین مرحله آزمون سنجش مهارت

کارت ورود به جلسه چهارمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در سال 1392 توزیع شد.



به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، توزیع کارت چهارمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سال 92 که از روز دوشنبه آغاز شده تا ساعت 24 روز چهارشنبه سوم مهرماه ادامه دارد.


در این آزمون 204 هزار و 530 نفر در 1315 حرفه ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 81 هزار و 214 نفر مرد و 123 هزار و 316 نفر زن هستند.

چهارمین آزمون هماهنگ پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دو بخش دولتی و آزاد در 1315 حرفه روز جمعه پنجم مهرماه به طور همزمان در 46 حرفه همسان در سراسر کشور برگزار می شود.

متقاضیان شرکت در چهارمین آزمون سراسری سنجش مهارت که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت‌نام کرده‌اند، می توانند تا تاریخ سوم مهرماه با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده یا درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استانها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

کلمات کلیدی: استخدام جدید، استخدام 92، استخدام مهر 2، آگهی استخدام، استخدامی، استخدام 3 مهر 92، دعوت به همککاری مهر 92، جذب نیرو 92، استخدامی ها، آزمون سنجش مهارت، آزمون سنجش مهارت سال 92، کارت آزمون سنجش مهارت

آمار بازدید: 183 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image