ارتباط مستقیم با 30642 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی صندلی‌‌های خالی ادارات با آزمون استخدامی پر شود

صندلی‌‌های خالی ادارات با آزمون استخدامی پر شود

مدیرکل منابع‌ انسانی و تحول اداری استانداری کردستان گفت: هیچ فردی با رابطه در آزمون استخدامی کردستان پذیرش نشده است و باید صندلی‌های خالی ادارات با آزمون استخدامی پر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسعد یوسفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج به بیان ارائه گزارشی در خصوص آزمون استخدامی برگزار شده در سال گذشته استان پرداخت و اظهار کرد: برای عملیاتی کردن تکالیف و وظایف محوله بر هر دستگاه اجرایی به نیروی متخصص، توانمند و تحصیل کرده نیاز است که برای جذب این نیروها باید آزمون استخدامی برگزار شود.
وی عنوان کرد: براساس چارت تشکیلاتی تعداد نیروهای انسانی مورد نیاز برای هر دستگاه اجرایی مشخص شده است.
وی اضافه کرد: متاسفانه چارت تشکیلاتی دستگاه‌های اجرایی کشور متناسب با نیاز روز تغییر نکرده و مربوط به دوره‌های گذشته است که نیاز به بازبینی مجدد و به روز کردن آن در زمان کنونی بسیار احساس می شود.
مدیرکل منابع‌انسانی و تحول اداری استانداری کردستان با تاکید بر اینکه تناسبی باید در عرضه و تقاضا نیروی انسانی در استان ایجاد شود، بیان داشت: از طریق دانشگاه‌ها هر سال تعدادی نیروی انسانی ماهر و تحصیل کرده وارد بدنه اجتماع می‌شوند که مسئولان باید بر اساس نیاز تشکیلاتی دستگاه‌های اجرایی اقدام به جذب و ایجاد اشتغال برای این افراد کنند.
یوسفی خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعداد پست‌های بلاتصدی در دستگاه‌های اجرایی استان را مشخص و براساس مجوزهای استخدامی سال 90 اقدام به برگزاری مقدمات آزمون جامع استخدامی در سطح استان کردیم.
وی با اشاره به اینکه آزمون استخدامی استان در 2 مقطع زمانی در استان برگزار شد، اظهار داشت: در تاریخ 26 خرداد ماه سال 91 آزمون استخدامی با شرکت 3 هزار و 125 نفر به منظور جذب نیروی انسانی برای استانداری، انتقال خون، پزشکی قانونی و بهزیستی استان برگزار شد.
وی ادامه داد: در 27 بهمن ماه سال گذشته مرحله دوم آزمون استخدامی برای 27 دستگاه‌اجرایی در استان برگزار شد که در این آزمون 15 هزار و 12 نفر شرکت کرده بودند.
مدیرکل منابع‌ انسانی و تحول اداری استانداری کردستان به دلایل تاخیر در اعلام نتایج آزمون استخدامی اشاره کرد و افزود: از آنجا که برگزاری آزمون استخدامی و اعلام نتایج آن پروسه‌ای پیچیده و زمانبر است لذا نیاز به توجه و دقت بیشتری دارد که سرعت فدای دقت نشود.
یوسفی یکی دیگر از دلایل تاخیر و فاصله افتادن زیاد اعلام نتایج عمومی و اختصاصی را تکمیل مدارک ناقص از سوی شرکت‌کنندگانی که در آزمون مرحله عمومی پذیرفته شده بودند،ذکر کرد.
وی با اشاره به اینکه نتایج آزمون در دو مرحله عمومی و اختصاصی اعلام شد اظهار داشت: افرادی که حد نصاب نمره عمومی را کسب کرده بودند به مرحله اختصاصی راه پیدا کردند و در این مرحله نیز کسانی‌که بالاترین امتیاز را کسب کردند به صورت سه برابر ظرفیت به دستگاه‌های اجرایی استان برای انجام مرحله مصاحبه معرفی شدند.
به گفته وی هیچ فردی بدون ضابطه و داشتن شرایط در این آزمون پذیرفته نشده است و تمامی اعلام شدگان نهایی براساس کسب حد نصاب نمره علمی پذیرفته و به دستگاه‌های اجرایی معرفی شدند.
معترضان به آزمون استخدامی به دستگاه‌های اجرایی مراجعه کنند
مدیرکل منابع ‌انسانی و تحول اداری استانداری کردستان اعتراض داوطلبان به نتایج آزمون را حق طبیعی آنها خواند و یادآور شد: به تمامی دستگاه‌های اجرایی استان از اول مهر ماه امسال به صورت مکتوب اعلام شده که پاسخگوی اعتراض افراد پذیرش نشده در آزمون استخدامی باشند و در طول یک هفته نیز اعتراض آن‌ها را پاسخ دهند.
یوسفی با بیان اینکه از هر 17 نفر شرکت‌کننده در آزمون استخدامی سال گذشته استان یک نفر پذیرش شده است، عنوان کرد: این آزمون عرصه رقابت بوده و افرادی در این زمینه توانستند با کسب حد نصاب نمره پذیرش شوند.
وی با بیان اینکه دو درصد امتیاز برای کارکنان قراردادی در این آزمون لحاظ شد،اعلام کرد: 5 درصد از قبول‌شدگان در آزمون استخدامی استان از کارکنان قراردادی دستگاه‌هایی اجرایی بودند و 95 درصد باقی مانده بدون امتیاز سابقه خدمت پذیرفته شدند.
وی یادآور شد: پست‌های سازمانی دستگاه‌های اجرایی مندرج در این آزمون بر اساس کتاب طرح طبقه‌بندی مشاغل تعیین شده بود.
مدیرکل منابع‌ انسانی و تحول اداری استانداری کردستان اعلام کرد: این آزمون برای رعایت عدالت و اینکه دستگاه‌های اجرایی استان صندلی خالی در اختیار نداشته باشند و جلوگیری از ورود رابطه‌ای افراد به سیستم اداری برگزار شد.
یوسفی خاطرنشان کرد: فرزندان بسیاری از مسئولان استان در این آزمون شرکت کرده بودند ولی حد نصاب لازم را بدست نیاورده و پذیرش نشدند لذا این آزمون از هر نظر در کمال عدالت، صحت و سلامت برگزار شد.
وی یکی از نگرانی‌های مردم را بی‌عدالتی در آزمون‌ها خواند و بیان داشت: هیچ فردی به واسطه رابطه در این آزمون پذیرفته نشده و از این لحاظ مردم می‌توانند کاملا مطمئن باشند.

کلمات کلیدی: استخدامی های جدید 92، استخدام 31 شهریور 92، استخدامی 1 مهر 92، استخدامی های جدید مهر 92، آزمون استخدامی، آزمون استخدامی مهر 92، آزمون استخدامی ادارات دولتی، استخدامی جدید ادارات

آمار بازدید: 377 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image