ارتباط مستقیم با 30693 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی سهمیه بورس و استخدام برخی دانشگاهها صفر شد

سهمیه بورس و استخدام برخی دانشگاهها صفر شد

با اعلام مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم، سهمیه بورس و استخدام برخی دانشگاهها صفر اعلام شد.


به گزارش خبرنگار مهر، دفتر نظارت و ارزیابی وزارت علوم، اعلام کرد که سهميه بورس داخل و سهمیه استخدامی دانشگاهها و موسسات آموزش عالي و پژوهشی در سال جاری اعلام شده است.

دانشگاهها و موسسات آموزش عالي و پژوهشی لازم است به استناد ماده 5 مصوبه اهداف، وظايف و تركيب هيات‌هاي مركزي و اجرايي جذب اعضاي هيات علمي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي و از طريق فراخوان متمرکز مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به معرفي افراد واجد شرايط، در سقف سهميه تعيين شده اقدام کنند.

سهمیه بورس و استخدام دانشگاهها و موسسات آموزش عالی که در مهلت مقرر نسبت به ثبت آمار و اطلاعات یا تقاضاهای خود اقدام نکرده اند، صفر منظور شده است.

اصلاحیه های سهمیه استخدامی و بورس داخل برای شرکت در فراخوان شهریور ماه جاری، مرکز جذب اعضای هیات علمی برای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از طریق پورتال مرکز نظارت و ارزیابی اعلام خواهد شد.

همچنین محمدرضا مردانی - رئیس مرکز جذب وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: سهمیه های تصویب شده برای جذب هیأت علمی و بورس از طریق سایت دفتر نظارت و ارزیابی آموزش عالی وزارت علوم اعلام شده و لازم است دانشگاه ها نیازهای خود را با توجه به سقف سهمیه اعلام شده، بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: بار دیگر از تمام دانشگاهها خواسته شده اطلاعات خود را در بارگذاری ویرایش کنند.

کلمات کلیدی: استخدام جدید، استخدامی های جدید 92، آگهی استخدام شهریور 92، استخدام 18 شهریور 92، استخدام 19 شهریور 92، استخدام دانشگاهها، استخدام دانشگاهها سال 92، استخدام دانشگاهها شهریور 92، استخدامی جدید دانشگاهها

آمار بازدید: 387 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image