ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی برگزاری مرحله نهایی آزمون طرح ارزیابی و توسعه ظرفیت‌های حرفه‌ای کارکنان پست

برگزاری مرحله نهایی آزمون طرح ارزیابی و توسعه ظرفیت‌های حرفه‌ای کارکنان پست

مرحله نهایی آزمون "طرح ارزیابی و توسعه ظرفیت‌های حرفه‌ای کارکنان شرکت پست" به زودی برگزار می‌شود.






به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی شیوازاد - عضو هیات‌مدیره شرکت پست - اظهار کرد: به دنبال برگزاری مراحل اول،دوم و سوم آزمون مذکور، مقرر شد پذیرفته‌شدگان مراحل پیشین در تاریخ‌ بیست و چهارم شهریورماه سال جاری به صورت حضوری در مرحله نهایی آزمون که در محل مرکز آموزش برگزار می شود شرکت کنند.





شیوازاد تصریح کرد: تلفن 77244999 داخلی 3139 و پست الکترونیکی human_amar@post.ir برای پاسخگویی به سوالات و مشکلات همکاران در نظر گرفته شده است.





عضو هیات‌مدیره با بیان این که این آزمون قابل تمدید نیست از همکاران خواست تا راس ساعت و روز مقرر در محل آزمون حضور یابند.





به گفته شیوازاد طرح مذکور در واحدهای ستادی، اداره کل تجزیه و مبادلات، مناطق پستی تهران و همچنین اداره کل پست استان البرز برگزار می شود.





وی در پایان اظهار امیدواری کرد: پس از انجام این مرحله از آزمون با کمک مشاور طرح، پالایش اطلاعات حاصله و شناسایی و ضرورت دوره های مورد نیاز برای همکاران، تصمیم گیری نهایی از سوی مدیریت ارشد شرکت اتخاذ خواهد شد.


کلمات کلیدی: استخدامی های جدید 92، استخدام شهریور 92، استخدام 18 شهریور 92، آگهی استخدام 19 شهریور 92، استخدام دولتی 92، استخدام جدید دولتی سال 92، استخدام پست 92، استخدام جدید در پست، استخدامی های جدید

آمار بازدید: 331 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image