ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی استخدام در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی مشهد

استخدام در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی مشهد

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی مشهد برای تکمیل نیروی انسانی واحدهای تابعه خود، افراد واجد شرایط را از طریق فراخوان و همچنین در صورت نیاز بعد از برگزاری آزمون یا مصاحبه تخصصی و تایید صلاحیت عمومی استخدام می‌کند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی مشهد برای تکمیل کادر واحدهای تابعه خود از افراد واجد شرایط در رشته‌های پزشک عمومی، مسوول امور فوریت‌های پزشکی، منشی بخش، پرستار، بهداشت کار دهان و دندان، مسوول امور فوریت‌های پزشکی، فیزیوتراپیست و مترجم از طریق فراخوان، شناسایی و با در نظر گرفتن اولویت‌های مربوطه و در صورت نیاز بعد از برگزاری آزمون یا مصاحبه تخصصی و تایید صلاحیت‌های عمومی توسط هسته گزینش دانشگاه و همچنین با در نظر گرفتن سایر شرایط به صورت قرارداد 3 یا 4 ماده 2 آیین نامه اداری، استخدامی و تشکیلاتی اعضای غیر هیات علمی دعوت به همکاری کرده است.

با توجه به این‌که فراخوان منتشره به منزله شناسایی متقاضیان است، ثبت نام در این فراخوان هیچ گونه تعهدی را جهت به کارگیری برای دانشگاه ایجاد نمی‌کند. لذا در صورت نیاز بعد از طی مراحل قانونی از بین متقاضیان و با عنایت به مفاد فراخوان، دعوت به همکاری صورت می‌گیرد.

متقاضیان همکاری با دانشگاه می‌توانند تا تاریخ 18 شهریور 92 برای شرکت در فراخوان از طریق سایت اینترنتی دانشگاه به آدرس http://www.mums.ac.ir/intro/ لینک جذب نیروی انسانی مراجعه کنند.

متقاضیان باید پس از مطالعه دقیق مفاد فراخوان، راهنمای ثبت نام و سایر موارد مرتبط با فراخوان که در همان صفحه قابل مشاهده است نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

کلمات کلیدی: استخدامی جدید 92، استخدام شهریور 92، استخدام 17 شهریور 92، استخدام در دانشگاه علوم پزشکی، استخدام در دانشگاه علوم پزشکی سال 92، استخدامی جدید علوم پزشکی، استخدام مشهد 92، استخدام نیرو در مشهد

آمار بازدید: 679 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image