ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی پیگیری استخدام مدال‎آوران پارالمپیک

پیگیری استخدام مدال‎آوران پارالمپیک

استاندار لرستان می‌گوید برای استخدام مدال‎آوران پارالمپیک تلاش می‎کند.


حبیب‎الله دهمرده در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، در مورد این‎که چرا با گذشت یک‎سال از پارالمپیک لندن هنوز سه ورزشکار لرستانی که در آن پیکارها مدال کسب کرده‎اند، به استخدام دستگاه‎های دولتی در نیامده‎اند، اظهار کرد: با پیگیری‎های محمدی‎اصل مدیرکل ورزش و جوانان استان، به دستگاه‎های مختلف نامه نوشته‎ایم و منتظر جواب آنها هستیم.

وی تأکید کرد: برای اجرایی شدن این کار مُصر هستیم و موضوع را تا رسیدن به هدف پیگیری می‎کنیم.

به گزارش ایسنا، این صحبت‎ها در حالی مطرح می‎شود که محسن کاییدی، فرزاد سپهوند و کامران شکری‎سالاری که در پارالمپیک لندن، چهار مدال کسب کرده‎اند، دائم از عملی نشدن قول‎های مسوولان استان در خصوص اشتغال گلایه دارند.

همچنین برخی دیگر از ورزشکاران لرستانی که در بازی‎های جهانی و آسیایی درخشش داشته‎اند، از شاغل نبودن در ادارات دولتی ناراضی هستند.

در تاریخ سوم دی‎ماه سال 91 نمایندگان مجلس تصویب کردند که مدال‎آوران مسابقات المپیک، پارالمپیک، آسیایی و جهانی می‎توانند در دستگاه‌های اجرایی دولتی به صورت پیمانی جذب و استخدام شوند.

کلمات کلیدی: استخدام مدال‎آوران پارالمپیک، استخدام مدال‎آوران پارالمپیک سال 92، استخدام دستگاه‎های دولتی، استخدام مدال آوران، جذب پیمانی

آمار بازدید: 158 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image