ارتباط مستقیم با 30627 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس تدوین آیین‌نامه استخدام اساتید ایثارگر

تدوین آیین‌نامه استخدام اساتید ایثارگر

مدیرکل شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد گفت: آیین‌نامه استخدام اساتید شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد تدوین شده و پس از اصلاح برای تأیید به رئیس دانشگاه ارائه می‌شود.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حسین نصیرزاده مدیرکل شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد در نشستی خبری با اشاره به برگزاری نخستین همایش مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد، گفت: نخستین همایش مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد در 5و6 شهریور ماه به میزبانی واحد خوراسگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش یک کارگاه آزمایشی و توجیه برنامه است که با حضور مدیران شاهد و ایثارگر منصوب بعد از ساختار کنونی اداره کل شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

مدیرکل شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: بعد از شروع به کار ما در اداره کل شاهد و ایثارگر، منتظر این بودیم که برخی مشکلات ساختاری و ضوابط و آئین‌نامه‌ها را برطرف کنیم و پس از آن همایشی با معرفی اهداف و ماموریت‌های اداره کل به رؤسا برگزار کنیم.

نصیرزاده در ادامه گفت: در این همایش علاوه بر رؤسای دانشگاه‌ها، معاونین دانشگاه‌ها در سازمان‌های مرکزی، واحدهای فرهنگی دانشجویی و مسئولین اداری و مالی دانشگاه‌های آزاد حضور دارند. همچنین میهمان‌هایی از بنیاد شهید و مسئولین نظام نیز در این همایش حضور خواهند داشت.

وی با تشریح اهداف برنامه‌های این همایش تاکید کرد: یکی از اصلی‌ترین اهداف این همایش، ایجاد هماهنگی در مباحث اجرایی واحدهای شاهد و ایثارگر در مجموعه دانشگاه‌های آزاد است. ما به دنبال این هدف هستیم که همه شاغلین در واحدهای شاهد و ایثارگر سیاست‌ها و راهبردهای اداره کل را بدانند و همه مطابق یک الگو عمل کنند.

مدیرکل شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد گفت: ماموریت اداره کل ایثارگران در سازمان مرکزی در سه حوزه دانشجویی، اساتید و کارکنان تعریف شده است و ما به دنبال یکدست کردن سیاست‌ها و کارهای اجرایی در هر سه حوزه هستیم.

نصیرزاده افزود: یکی از بحث‌های اساسی ما در حال حاضر این است که با شروع سال تحصیلی از طرف واحدهای شاهد و ایثارگر به استقبال دانشجویان جدید برویم تا حوزه‌های فرهنگی و آموزشی فعال شوند.

وی در ادامه گفت: مبحث با اهمیت دیگر این است که ما بتوانیم از طریق واحدهای شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها هم سطح ارتقاء علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر و نیز تکمیل بانک اطلاعاتی ایثارگران را در حوزه فرهنگی فعال کنیم که با راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی دانشگاه آزاد به استقبال همدلی، هماهنگی و حضور فعال دانشجویان در حوزه‌های عملی خواهیم بود.

مدیرکل شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد با اشاره به دعوت از رؤسای مناطق برای حضور در همایش مدیران شاهد و ایثارگر گفت: با دعوتی که از رؤسای مناطق داشته‌ایم به دنبال جذب حمایت و پیگیری آنها در حوزه مناطق هستیم.

نصیرزاده افزود: در این حوزه کاری چند ماموریت اصلی را در حوزه دانشجویی مدنظر قرار دادیم که یکی از آنها ساماندهی دانشجویان شاهد و ایثارگر در بحث نقل و انتقال آنهاست همچنین تقویت بنیه علمی دانشجویان و توانمندی نخبگان نیز جزو ماموریت‌های اداره کل شاهد و ایثارگر در حوزه دانشجویی است.

وی با تشریح اهداف حوزه اساتید در اداره کل شاهد و ایثارگر خاطرنشان کرد: در بحث اساتید به دنبال ایجاد یک هم‌اندیشی و تقویت بنیه دانشجویی با حمایت ویژه اساتید جامعه شاهد و ایثارگر هستیم.

مدیرکل شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد افزود: در بحث کارکنان نیز سازماندهی و هماهنگی بین ایثارگران و برنامه‌های فرهنگی به اضافه برنامه‌ریزی برای حضور بانشاط کارکنان ایثارگر در ارائه خدمات بی‌منت هستیم و در این راه، راه‌اندازی کانون‌های علمی و فرهنگی ایثار را در دستور کار قرار داده‌ایم.

نصیرزاده همچنین تصریح کرد: در مبحث رسیدگی به مشکلات اساتید ایثارگر فراخوان جذب و ارتقاء آئین‌نامه‌ها پیگیری شده که پس از هماهنگی‌ها با معاونت آموزشی دانشگاه آزاد آئین‌نامه‌های جدید به دانشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد. یکی از مباحثی که در این آئین‌نامه‌ها مدنظر قرار داده شده بحث جابجایی و جذب و ارتقاء کار اساتید است که این مسئله در بند اول آئین‌نامه گنجانده شده است.

وی افزود: در حوزه کارمندی نیز در حوزه ایثارگران امتیازی دیده نشده اما آئین‌نامه جدید در حال آماده شدن است تا از این پس از این فرصت نیز استفاده شود.

مدیرکل شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد در تشریح فرایند جذب اساتید شاهد و ایثارگر خاطرنشان کرد: فرایند جذب برای همه افراد یکسان است اما ما به دنبال راهی هستیم تا این فرایند برای اساتید شاهد و ایثارگر از نظر تسریع زمانی به شکل مطلوب‌تری انجام شود.

نصیرزاده افزود: همچنین کم شدن ساعت کاری اساتید جانباز با توجه به میزان درصد جانبازی در آئین‌نامه جدید گنجانده شده که پس از تصویب ریاست دانشگاه آزاد و هیئت امنا مورد تصویب قرار گرفته و پس از آن به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

وی در ادامه گفت: سعی‌مان بر این است که این آئین‌نامه تا اول مهر ماه به دانشگاه‌ها ابلاغ و اجرا شود.

وی در پایان تاکید کرد: پس از برگزاری همایش مدیران به دنبال برگزاری همایش دانشجویان و کارکنان نیز هستیم و یک بخش ویژه نیز به صورت گروهی برای شناسایی بهترین‌ها در هر سه حوزه هستیم.

کلمات کلیدی: استخدامی جدید، استخدام اساتید ایثارگر، قوانین استخدام اساتید ایثارگر، استخدام اساتید، استخدام مدرس، استخدام اساتید شاهد و ایثارگر، استخدام استاد دانشگاه آزاد، استخدام دانشگاه آزاد، جذب استاد، جذب مدرس، استخدام ایثارگران

آمار بازدید: 496 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image