ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس بهترین راه برای استخدام نیرو در دانشگاه آزاد بناب کدام است؟

بهترین راه برای استخدام نیرو در دانشگاه آزاد بناب کدام است؟

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران پیشین دانشگاه آزاد واحد بناب به جای انجام کارهای علمی و پژوهشی مبادرت به وارد کردن بی رویه نیرو کردند و ریاست فعلی تنها براساس بخشنامه های قانونی عمل کرده است و برگزاری آزمون را بهترین شیوه جذب نیرو دردانشگاه می دانم.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد باقری صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: تاکنون نه در انتخاب رئیس و معاونان این دانشگاه دخالت کرده ام و نه در بحث تعدیل نیروی انسانی.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بناب به زودی به ثبات خواهد رسید و به جایگاهی می رسد که در دوره های بعدی انتخاب افراد نتوانند از موقعیت آن به نفع خود سوءاستفاده کنند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس تصریح کرد: مدیران پیشین این واحد بجای انجام کارهای علمی و پژوهشی مبادرت به وارد کردن بی رویه نیرو نمودند و ریاست فعلی تنها براساس بخشنامه های قانونی عمل نموده است و برگزاری آزمون رابهترین شیوه جذب نیرو دردانشگاه می دانم.

باقری بنابی تصریح کرد: درطول یک سال گذشته پیگیر افزایش رشته های جدید به خصوص در مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های منطقه هستیم.

نماینده مردم بناب در عین حال اظهارکرد: مسئولان آماده به کارگیری و جذب نیروهای تعدیل شده در واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه هستند.

کلمات کلیدی: استخدام نیرو در دانشگاه آزاد، استخدام نیرو در دانشگاه آزاد سال 92، استخدامی دانشگاه آزاد سال 92، آگهی استخدامی دانشگاه آزاد، استخدام دانشگاه آزاد بناب، استخدامی دانشگاه آزاد بناب سال 92، استخدام دانشگاهها، استخدامی ها

آمار بازدید: 802 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image