ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی استخدام 4 هزار عضو هیأت علمی پزشکی در انتظار مجوز ریاست جمهوری

استخدام 4 هزار عضو هیأت علمی پزشکی در انتظار مجوز ریاست جمهوری

سرپرست هیات مرکزی جذب هیات علمی وزارت بهداشت گفت: مجوز جذب هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی هنوز صادر نشده و جذب 4 هزار نفر در انتظار مجوز ریاست جمهوری است.


دکتر عباس مسجدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ما در وزارت بهداشت برای جذب هیات علمی دو فراخوان در شهریورماه و بهمن ماه اعلام می کنیم. وزارت بهداشت اعلام نیاز به 4 هزار عضو هیات علمی را برای صدور مجوز استخدامی به ریاست جمهوری ارائه کرد که تاکنون این مجوز محقق نشده است.

وی افزود: ما بر اساس حداقل استانداردهای نسبت استاد به دانشجو که برای دانشگاه های علوم پزشکی درنظر گرفته ایم باید 17 هزار و 600 عضو هیات علمی داشته باشیم که در حال حاضر حدود 12 هزار و 560 نفر جذب شده اند و 5 هزار نفر دیگر مورد نیاز است.

سرپرست هیات مرکزی جذب هیات علمی وزارت بهداشت یادآور شد: در صورتی که بخواهیم از حداقل استاندارد به استاندارد بیشتری برسیم باید 21 هزار عضو هیات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی داشته باشیم. در حالی که برای میزان کنونی هم مشکلات جذب اعتبار و صدور مجوز داریم.

وی با اشاره به اعلام نیاز دانشگاه ها و رشته های اعلام شده گفت: اعلام نیاز دانشگاه ها حدود 5 هزار نفر است که در سیستم آموزش، پژوهش و درمان جذب خواهند شد که با توجه به مجوز که هنوز صادر نشده ما 4 هزار نفر را به ریاست جمهوری اعلام کرده ایم.

مسجدی تاکید کرد: پیگیری های لازم برای اخذ مجوز استخدام هیات علمی انجام شده است و به محض اینکه مجوز صادر شود ما فراخوان جذب هیات علمی شهریورماه دانشگاه های علوم پزشکی را منتشر می کنیم.

وی اظهار داشت: تمامی فراخوان های اخیر به گونه ای بوده است که هیات علمی تمام وقت جغرافیایی استخدام می شود و طبیعتا قانون برنامه پنجم را که باید پزشکان یا در بخش دولتی یا در بخش خصوصی باشند را اجرا می کند.

کلمات کلیدی: استخدام عضو هیأت علمی پزشکی، جذب عضو هیأت علمی پزشکی، استخدام هیات علمی، جذب هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی، استخدام دانشگاه های علوم پزشکی، استخدام مدرس

آمار بازدید: 306 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image