ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی اعلام نتايج آزمون استخدامي دستگاه هاي اجرايي تا دو روز آينده

اعلام نتايج آزمون استخدامي دستگاه هاي اجرايي تا دو روز آينده

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار قزوين گفت: نتايج آزمون استخدامي دستگاه هاي اجرايي تا دو روز آينده اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباسعلی درافشانی در این باره اظهارداشت: شرکت کنندگان آزمون براي مشاهده نتايج به پايگاه اطلاع رساني استانداري به نشاني http://www.ostan-qz.ir مراجعه کنند.
وی، تعداد قبول شدگان در آزمون سه برابر ظرفيت استخدامي است که جذب ۲۶ دستگاه اجرايي مي شوند.
زمون استخدامي دستگاه هاي اجرايي استان 30 فروردين ماه امسال برگزار شد.

صدور 22 مجوز تأسیس هتل در استان قزوین
معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: از سال 86 تاکنون 22 مجوز تأسیس و راه‌اندازی پروژه‌های اقامتی و هتل در استان صادر شده است.
منوچهر حبیبی بیان کرد: از این تعداد مجوز 12 مورد مربوط به شهر قزوین و 10 مورد نیز مربوط به کل استان است.
وی افزود: با توجه به اینکه نیاز به ساخت هتل و مجتمع‌های اقامتی و گردشگری به دلیل موقعیت گردشگرپذیر بودن قزوین کاملاً محسوس بوده لذا تسریع در روند ساخت این مجموعه‌ و هتل‌ها کاملاً ضروری است.
حبیبی تصریح کرد: یکی از محورهای توسعه استان قزوین تقویت و توسعه گردشگری است و از طرفی نیز به لحاظ نزدیکی به پایتخت امکان برگزاری تعداد زیادی از همایش‌های ملی و بین‌المللی در قزوین وجود دارد لذا ساخت این مجموعه‌های اقامتی می‌تواند به جذب گردشگر و توریست و رونق استان نیز کمک کند.
معاون استاندار قزوین تصریح کرد: در بین این پروژه‌ها از مرحله صدور تا 90 درصد پیشرفت وجود دارد البته روند ساخت اغلب مجوزهای صادره مطلوب نیست که به همین خاطر برای تعیین تکلیف نهایی در جلسه کارگروه مربوط به پیگیری روند پیشرفت مجموعه‌های اقامتی و هتل‌ها به متقاضیان فرصت حداکثر دو تا شش ماه داده شده است تا برای شروع عملیات اجرایی این پروژه‌ها اقدام کنند در غیر این صورت مجوزهای آنها ابطال و به شخص متقاضی واجد شرایط دیگری واگذار می‌شود.
افزایش جذب سرمایه گذار خارجی در استان قزوین
معاون برنامه ریزی استاندار قزوین گفت: با احداث منطقه ویژه اقتصادی در این استان، جذب سرمایه گذار خارجی افزایش می یابد.
مجید نادری در جلسه کارگروه امور اقتصادی استان قزوین افزود: با توجه به اینکه مقرر شده شهرک ایران خودرو به منطقه ویژه اقتصادی استان قزوین تبدیل شود، از این رو باید مطالعات این کار صورت گیرد تا مصوبه دولت و مجلس شورای اسلامی را برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه داشته باشیم.
وی ادامه داد: با توجه به اقدامات صورت گرفته، مقدمات ایجاد منطقه ویژه اقتصادی استان قزوین فراهم شده و مطالعات مربوطه نیز انجام خواهد شد.
معاون برنامه ریزی استاندار قزوین اظهارداشت: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی مزیت های مختلفی دارد به طوری در حوزه عوارض گمرکی و قانون کار، واحدهای مستقر در این منطقه از مزایایی بهره مند می شوند.
وی عنوان کرد: در منطقه ویژه اقتصادی استان قزوین، گمرک مستقر و انبارهای زیادی نیز ایجاد خواهد شد که همه اینها نشان دهنده تولید، اشتغال و رونق اقتصادی است.
نادری با اشاره به افزایش جذب سرمایه گذار خارجی در استان تصریح کرد: قزوین یکی از استان های موفق در جذب سرمایه گذار خارجی است و با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی ، جذب سرمایه گذار خارجی افزایش یافته و این منطقه حلقه تولید ما را در بخش صنعت و حتی کشاورزی کامل تر می کند.
وی به استعلام های صورت گرفته توسط ادارات برای احداث این منطقه اشاره کرد و گفت: استعلامات صورت گرفته، بیانگر همکاری دستگاه ها است و اینکه مدیران اهمیت موضوع را به خوبی درک کردند و همراهی لازم را برای احداث منطقه ویژه اقتصادی دارند.
دو هزار و ۵۰۴ نفر در استان از طریق معرفی کاریابی ها صاحب شغل شدند
معاون اشتغال و کارآفرینی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در چهار ماه امسال، دو هزار و ۵۰۴ نفر در استان از طریق معرفی کاریابی ها صاحب شغل شدند.
ناصر شفیع آبادی در این باره اظهارداشت: پنج هزار و ۶۶ نفر از جویندگان کار در کاریابی های استان ثبت نام کرده اند.
وی افزود: جویندگان کار که به کاریابی ها مراجعه و ثبت نام کرده اند صرفا بیکار نبوده و امکان دارد در صنف های مختلف مشغول به کار بوده اما درصدد یافتن شغل دیگری هستند.
معاون اشتغال و کارآفرینی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، با بیان اینکه برای واحدهایی که از طریق کاریابی ها اقدام به جذب نیرو کنند تسهیلاتی پیش بینی شده است، اظهارداشت: اعطای تسهیلات بیمه ای یکی از این موارد است.
شفیع آبادی یادآورشد: هم اکنون، ۱۳ کاریابی فعال در استان قزوین مشغول به جویندگان کار خدمات ارائه می کنند.
این مسئول، از پیشرفت ۹۸ درصدی سند جامع اشتغال و سرمایه گذاری استان قزوین خبر داد و گفت: این سند که نقشه راه استان در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری است در سه بخش شهرستانی، دستگاهی و استانی تهیه و تنظیم شده و با انجام اصلاحاتی در آن بزودی تکمیل و برای اجرا در استان آماده می شود.

کلمات کلیدی: آزمون استخدامي دستگاه هاي اجرايي، نتایج آزمون استخدامي دستگاه هاي اجرايي، آزمون استخدامي، استخدام استانداری

آمار بازدید: 260 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image