ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس استخدام استخدام بانک همه ی استخدامی های بانک ها در مرداد 92

همه ی استخدامی های بانک ها در مرداد 92

تمامی آگهی های استخدام بانکها در مرداد 92 در ادامه ارائه شده است:


1- بانک سامان کارشناس استخدام می‌کند

بانک سامان برای تامین نیروی انسانی خود در سطح کارشناسی دعوت به همکاری کرده است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بانک سامان برای تامین نیروی انسانی خود در سطح کارشناسی برای حوزه بازرسی و متصدی برای حوزه، فروش بانک و بیمه و مسوول دفتر استخدام می کند.



متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم همکاری، حداکثر تا تاریخ 20 مرداد 92 به پایگاه اینترنتی بانک، به آدرس http://www.sb24.com/news/saman-job-advert، مراجعه کنند.




2- بانک سینا کارشناس خانم و آقا استخدام می‌کند

بانک سینا به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین داوطلبان زن و مرد حائز شرایط دعوت به همکاری کرده است.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بانک سینا به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود، از بین داوطلبان زن و مرد حائز شرایط و دانش‌آموختگان متولد 1364 به بالا که دارای مدرک کارشناسی در رشته‌های تحصیلی مدیریت (دولتی، بازرگانی، صنعتی و مالی) اقتصاد (نظری، محض، بازاریابی و صنعتی) حسابداری و بانکداری هستند، از طریق برگزاری آزمون دعوت به همکاری کرده است.



متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام از امروز به سایت استخدام بانک سینا به نشانی www.sinabank.ir به مدت دو هفته مراجعه کنند.





3- استخدام بانک شهر در تهران و شهرستان‌ها مرداد 92

بانک شهر در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری کرده است.



به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بانک شهربه منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز و پیش‌بینی تاسیس شعب جدید خود از همکاران بازنشسته و شاغلان سیستم بانکی کشور در بخش ارز و ریال در سطح مدیریت امور، رئیس اداره، رئیس منطقه، کارشناس، بازرس، رئیس و معاون شعبه در تهران و شهرستان‌ها با شریط ممتاز دعوت به همکاری کرده است.



داوطلبان می توانند اطلاعات خود را از از طریق پست سفارشی به آدرس تهران، خیابان سپهبد قرنی، نبش کوچه خسرو، ساختمان مرکزی بانک شهر، کد پستی 771- 18735اداره امور همکاران ارسال کنند.



داوطلبان واجد شرایط می توانند با مراجعه به سایت بانک شهر و مطالعه دقیق شرایط استخدام و تعیین شهر مورد تقاضا نسبت به ثبت نام اینترنتی به آدرس http://www.city-bank.ir/ اقدام کنند.





4- بانک مهر اقتصاد استخدام می‌کند

بانک مهر اقتصاد برای تامین نیروی انسانی خود دعوت به همکاری کرده است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بانک مهر اقتصاد برای تکمیل ظرفیت نیروی انسانی خود از بین آقایان عضو بسیج واجد شرایط پس از قبولی در ‌آزمون کتبی و انجام سیر مراحل جذب، استخدام می‌کند.


متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس http://mebank.ir/index.aspx?siteid=1&siteid=1&siteid=1&siteid=1&pageid=8788 مراجعه کنند.

کلمات کلیدی: استخدامی بانک، استخدامی بانکها مرداد 92، استخدام بانک تابستان 92، جدید ترین آگهی های استخدامی بانکها، دعوت به همکاری بانک مرداد 92، آگهی جدید استخدام در بانک 92

آمار بازدید: 930 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image