ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی 13 نفر جذب هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی آبادان می‌شوند

13 نفر جذب هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی آبادان می‌شوند

معاون آموزشی، پژوهشی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در آزمون استخدامی پیش رو دانشکده علوم پزشکی آبادان 13 هیئت علمی جذب این مجموعه می‌شوند.


عبدالله خوان‌زاده امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در آزمون استخدامی دانشکده علوم پزشکی آبادان 90 نفر جذب این مجموعه شده که از این تعداد 13 نفر، عضو هیئت علمی می‌شوند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: در حال حاضر 25 نفر عضو هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان بوده که از این تعداد، 17 نفر نیروی پیمانی، سه نفر به شکل رسمی و پنج نفر به صورت طرحی با این مجموعه همکاری می‌کنند.

معاون آموزشی، پژوهشی دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به هیئت علمی جذب شده در سال گذشته افزود: در فراخوان تیرماه سال گذشته دانشکده علوم پزشکی آبادان، 12 عضو هیئت علمی نیز جذب شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام رشته‌های ما به صورت روزانه فعالیت خود را دنبال کرده و این در حالی است که تا پیش از استقلال دانشکده علوم پزشکی آبادان، رشته شبانه نیز داشتیم.

خوان‌زاده در پایان عنوان کرد: دانشکده علوم پزشکی آبادان در 18 دوره فعالیت خود 720 دانشجوی فارغ‌التحصیل داشته است.

کلمات کلیدی: استخدامی جدید، استخدام 92، آگهی استخدام مرداد 92، استخدام 14 مرداد 92، استخدام 15 مرداد 92، استخدام هیئت علمی، استخدام هیئت علمی 92، استخدام استاد، استخدام مدرس 92، استخدام دولتی 92

آمار بازدید: 381 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image