ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس استخدام استخدام پزشک و داروساز اولویت برنامه‌های امسال استخدام نیروی متخصص در بخش دندانپزشک

اولویت برنامه‌های امسال استخدام نیروی متخصص در بخش دندانپزشک

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: جذب و تأمین نیروی انسانی ماهر و متخصص در بخش دندانپزشکی از اولویت برنامه‌های امسال است.


به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن فخرایی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اکنون 8 واحد دندانپزشکی در شهرستان دیر فعال است، گفت: چهار واحد دندانپزشکی در بخش خصوصی و چهار واحد نیز در بخش دولتی در شهرستان دیر پاسخگوی نیازهای متقاضیان است.

وی ادامه داد: جذب و تأمین نیروی انسانی ماهر و متخصص دندانپزشکی یکی از موضوعات مهمی است که در برنامه امسال قراردارد و توسط مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر پیگیری می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر به وضعیت نیروی بهداشتی درمانی در شهرستان دیر اشاره کرد و ادامه داد: با وجود مشکلاتی که در مسیر جذب نیروهای بهداشتی درمانی وجود دارد، این شبکه با مساعدت، همکاری و تعامل بسیار خوب مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از وضعیت مناسب و مطلوبی برخوردار است.

فخرایی تصریح کرد: این شبکه با دارا بودن سه واحد دندانپزشکی مستقر در مراکز بهداشتی درمانی دیر، آبدان و بردخون خدمات دندانپزشکی را به همشهریان عزیز ارائه می‌دهد.

وی به اولویت توزیع نیروی دندانپزشک اشاره و خاطرنشان کرد : با توجه به حضور و فعالیت چهار واحد دندانپزشکی در بخش خصوصی و همچنین فعالیت واحد دندانپزشکی درمانگاه تأمین اجتماعی در شهر دیر، اولویت توزیع نیروی دندانپزشک را به مناطق فاقد نیروی دندانپزشک و دور از مرکز شهرستان داده‌ایم که با جذب دو نیروی دندانپزشک در ماه‌های خرداد و تیر سال جاری هم‌اینک در مراکز بهداشتی درمانی آبدان و بردخون خدمات دندانپزشکی ارائه می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر در خصوص واحد دندانپزشکی مرکز بهداشتی درمانی حضرت مهدی (عج) دیر نیز گفت: به جد پیگیر جذب نیروی دندانپزشک برای مرکز بهداشتی درمانی دیر هستیم و با پیگیری‌هایی که در معاونت بهداشتی دانشگاه و این شبکه برای جذب دندانپزشک صورت می‌گیرد، شاهد فعالیت دوباره واحد دندانپزشکی این مرکز نیز خواهیم بود.

فخرایی در پایان با اعلام آمادگی در زمینه به کارگیری نیروی دندانپزشک، بیان کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر آمادگی کامل برای همکاری و جذب دندانپزشکانی که مایل باشند در مرکز بهداشتی درمانی دیر فعالیت کنند را دارد.

کلمات کلیدی: استخدامی جدید، استخدامی های جدید، استخدام تیر 92، استخدام 12 تیر ماه 92، استخدام 13 تیر 92، جذب نیروی متخصص، استخدام نیروی متخصص، استخدام دندانپزشک، استخدام دندانپزشک سال 92

آمار بازدید: 538 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image