ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
مشخصات مدرس
تدریس خصوصی و نیمه خصوصی فیزیک دبیرستان - کنکور - دانشگاه ((( با آگاهی از نتایج تازه ترین پژوهش های مربوط به شیوه های آموزشی مؤثّر )))

تدریس خصوصی و نیمه خصوصی فیزیک دبیرستان - کنکور - دانشگاه ((( با آگاهی از نتایج تازه ترین پژوهش های مربوط به شیوه های آموزشی مؤثّر )))

تدریس فیزیک دبیرستان و کنکور
تدریس فیزیک دانشگاه
((( با آگاهی از نتایج تازه ترین پژوهش های مربوط به شیوه های آموزشی مؤثّر )))
------------------------
فیزیک ، از نظر این جانب ، با توجّه به تجربه شخصی خودم و آخرین مطالعات روش های مؤثّر آموزشی ، آسان و شیرین است اگر روش آموزشی مدرّس با روش یادگیری دانش آموز یا دانشجو مطابق باشد . در غیر این صورت انتظار این که دانش آموز یا دانشجو ، فیزیک را به خوبی بیاموزد ( و عذاب نکشد ! ) انتظاری بس ناجوانمردانه و بیهوده است . هر دانش آموز و دانشجو انسانی کاملاً منحصر به فرد است . مدرّس "موظّف" است راه مناسب آموختن به دانش آموز و دانشجو را بشناسد و کوشش کند به شیوه ای کاملاً مؤثّر متناسب با شیوه "فهمیدن" دانش آموز یا دانشجویش تدریس کند . امّا برای تضمین موفّق شدن در بهبود و تعالی وضعیت تحصیلی یک فرد ، یک عنصر دیگر هم بسیار دخیل است و آن تعهّد دانش آموز و دانشجو به "خودش" برای بهبود وضعیت است . این یعنی او "در تصمیمش جدّی است و به تصمیمش احترام می گذارد و کارهای لازم را انجام می دهد (داشتن نظم ، تمرین و مداومت در انجام کارهای کوچک امّا با پیوستگی )."
اگر این عناصر با هم همراه شوند ، تضمین موفّقیّت دانش آموز و دانشجو ، چیزی نیست که مدرّس به او هدیه بدهد ... او خود این تضمین را در جیب هایش خواهد یافت .
اگر شما در مقام دانش آموز یا دانشجو هستید و واقعاً می خواهید وضعیت خود را ارتقا دهید ، این جانب ، مانی زرتاب ، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی فیزیک از دانشگاه تهران و دانشجوی کارشناسی ارشد فیزیک دانشگاه تهران ، با نگاهی شکل گرفته بر اساس اصل گرفتن آموختن دانش آموز یا دانشجو در فرایند آموزش ، همین طور با آگاهی کامل به این که هر دانش آموز یا دانشجو فردی کاملاً منحصر به فرد است ، با کوشش در به کار بردن به روزترین و مؤثّرترین شیوه های آموزشی ، در خدمت شما هستم ، تا بتوانم کمک کنم آسان تر موفّق شوید !

مانی زرتاب
رشته تحصیلی: فیزیک
مدرک تحصیلی: لیسانس
دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه تهران
وضعیت تاهل: مجرد
شهر: تهران
هزینه تدریس: توافقی
سابقه کار: مدّتی در بهزیستی
برای مشاهده شماره تماس مدرس کلیک کنید
بازدید: 882
ثبت نظر برای مدرس
Security Image
فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی