ارتباط مستقیم با 30660 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد سرانه فضای دانشجویان دانشگاه آزاد به 10 متر می‌رسد (13 دی 92)

سرانه فضای دانشجویان دانشگاه آزاد به 10 متر می‌رسد (13 دی 92)

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما باید سرانه فضای ساخت و ساز و قابل استفاده برای هر دانشجو را تا 10 متر برسانیم، بنابراین باید ساخت و سازها در دانشگاه‌های آزاد ادامه پیدا کند.



محسن هاشمی‌رفسنجانی امشب در حاشیه بازدید از دانشگاه آزاد خورموج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی اظهار داشت: از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های محتلف بازدید می‌کنیم تا بتوانم مشکلات آنها را از نزدیک در مورد بحث ساخت و ساز، عمران، تملک زمین و مشکلاتی که با منابع طبیعی یا جهاد کشاورزی و مسکن شهرسازی دارند پیگیری کنیم تا ساختمان‌های مناسبی در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: ما باید سرانه فضای ساخت و ساز و قابل استفاده برای هر دانشجو را تا 10 متر برسانیم و لذا باید ساخت و سازها در دانشگاه‌های آزاد ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: در این چارچوب از روز گذشته برنامه بازدید در جنوب استان خوزستان داشتم و سپس به استان بوشهر سفر کردم.

هاشمی‌رفسنجانی یادآور شد: در این مسیرها از واحدهای اهواز، آبادان، خرمشهر، و سپس به شلمچه رفتیم و از آنجا به شادگان و امیدیه، ماهشهر، بهبهان و نهایتاً وارد استان بوشهر شدیم.

وی خاطرنشان کرد: در استان بوشهر از دیلم، گناوه، برازجان، اهرم، خورموج، دلوار و در پایان نیز از مرکز استان بازدید خواهیم کرد.

هاشمی‌رفسنجانی اضافه کرد: خوشبختانه فعالیت‌های مناسبی در استان‌های خوزستان و بوشهر شکل گرفته و دانشگاه‌ها فعالیت‌های ساخت و سازی خوبی داشتند.

وی تأکید کرد: مشکلاتی با پیمانکاران وجود دارد که علت آن تورم‌های دو ساله اخیر است که موجب شده پیمانکاران نتوانند کارها را به اتمام برسانند.

هاشمی‌رفسنجانی ابراز داشت: در بعضی از جاها به دلیل مشکلاتی که در ساخت و ساز پیش آمده و توسعه‌ها با آن شدتی که قرار بود انجام نشده و مشکلاتی با زمین شهری و سازمان مسکن شهرسازی وجود داشته که همه آنها بررسی و راه‌حل‌هایی پیدا شد و امیدواریم که این امر باعث فعال شدن ساخت و سازها در دانشگاه‌های آزاد در استان بوشهر شود.

وی در پاسخ به این سئوال که پروژه دانشگاه آزاد واحد خورموج از نظر تسهیلات بانکی مشکل دارد، شما چه کمکی می‌توانید به این واحد دانشگاهی کنید، عنوان داشت: دانشگاه‌های آزاد باید بتوانند آن چیزی که به عنوان تسهیلات دریافت می‌کنند باز پس بدهند و بر اساس دانشجو درآمدی که دارند امکان گرفتن وام برای آنها فراهم می‌شود باید دید آیا درآمد آن در حدی است که بتوان چنین وام‌هایی را بگیرد و پس دهد و پس از بررسی ان‌شاالله در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به این سئوال که انتقال سازمان مرکزی به واحد علوم تحقیقات در چه مرحله‌ای است؟ گفت: این یک پروسه‌ای است که تا 9 ماه آینده انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: کم‌کم این امکان فراهم می‌شود و بخش‌هایی از دانشگاه منتقل شده‌اند و بخش‌های دیگر نیز تا خردادماه منتقل خواهد شد.

آمار بازدید: 262 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image