ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تمدید مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد (11 دی 92)

تمدید مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد (11 دی 92)

مديركل دفتر امور شاهد و ايثارگر دانشگاه آزاد اسلامي از تمدید مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجويان شاهد و ايثارگر این دانشگاه تا 15 دي ماه خبر داد.




به گزارش خبرگزاری مهر، حسین نصیرزاده، گفت: دانشجويان واجد شرايط با مراجعه به سايت شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.esargaran.iau.ir مي توانند نسبت به ثبت درخواست خود اقدام كنند.

نصيرزاده با اشاره به موارد آيين نامه نقل و انتقال دانشجويان شاهد و ايثارگر، اظهار داشت: هرگونه درخواست مبني بر انتقال توام با تغيير رشته و يا گرايش و همچنين تقاضا براي ميهماني از ترم اول امكان پذير نيست.

وي با اشاره به موارد ممنوعيت آيين نامه، گفت: اين آيين نامه شامل دوره دكتري تخصصي، پذيرش بدون آزمون، پذيرش در واحدها و مراكز بين الملل دانشگاه آزاد اسلامي نمي شود.

به گفته نصيرزاده، هرگونه درخواست كه خارج از آيين نامه و دستورالعمل اجرايي نقل و انتقالات باشد، مورد بررسي قرار نمي گيرد.

وي با بيان اين كه براي سومين دوره متوالي نقل و انتقال دانشجويان شاهد و ايثارگر از طريق اداره كل امور شاهد و ايثارگر صورت مي پذيرد، خاطرنشان كرد: پس از بررسي مدارك ارسالي دانشجويان ظرف مدت يك هفته نتيجه درخواست آنان از طريق سايت به اطلاع افراد خواهد رسيد.

آمار بازدید: 429 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image