ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مصوبه ادغام دانشگاه صنعت آب و برق شهیدعباسپور لغو شود (7 دی 92)

مصوبه ادغام دانشگاه صنعت آب و برق شهیدعباسپور لغو شود (7 دی 92)

انجمن دانش آموختگان دانشگاه صنعت آب و برق شهید عباسپور در نامه‌ای به رییس‌جمهور خواستار لغو مصوبه ادغام این دانشگاه با دانشگاه شهید بهشتی شد.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دراین نامه آمده است:

« احتراما همان گونه که مستحضرید بر اساس مصوبه شماره 30584 / 22 / 2 به تاریخ پنجم خرداد ماه 92 شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم و در ادامه زنجیره تصمیمات عجولانه و غیرکارشناسی ماه‌های پایانی دولت دهم، دانشگاه صنعت آب و برق(شهید عباسپور) تحت عنوان پردیس فنی مهندسی شهید عباسپور، در دانشگاه شهید بهشتی ادغام شد و متعاقب آن اعتراضات گسترده‌ای از سوی اساتید، دانشجویان و دانش‌آموختگان به این مصوبه آسیب‌زا و غیرقانونی صورت پذیرفت.

پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و با توجه به تاکید حضرتعالی بر توسعه دانشگاه‌های «ماموریت محور» و حمایت از آموزش‌های کاربردی در برنامه کتبی اعلامی، انتظار می‌رفت با گذشت بیش از چهار ماه از استقرار دولت یازدهم، تصمیم مقتضی در خصوص لغو این مصوبه غیرقانونی که وزیر محترم فعلی نیرو آن را به حق، یک «ندانم کاری بزرگ» نامیدند، اتخاذ می‌گردید. لکن متاسفانه به نظر می‌رسد به نوعی مساله مشمول مرور زمان گردیده و تاکنون منجر به نتیجه مشخصی نگردیده است.

لذا مستدعی است دستور فرمایید پیگیری‌های عاجل به منظور احیای دانشگاه صنعت آب و برق و بازگرداندن آن به وضعیت سابق(دانشگاه مستقل زیر نظر وزارت علوم)، قبل از آغاز ترم دوم سال تحصیلی و ورود دانشجویان نوبت دوم به دانشگاه (که طبعا کار را پیچیده‌تر از قبل می‌نماید)، صورت پذیرد.

ضمنا همانگونه که مستحضرید با توجه به اینکه ادغام دانشگاه در دانشگاه شهید بهشتی بر اساس مصوبه شورای گسترش وزارت علوم بوده است، لذا لغو مصوبه مذکور و بازگرداندن دانشگاه به وضعیت «دانشگاه مستقل به نام صنعت آب و برق، زیر نظر وزارت علوم»، نیازی به اخذ مصوبه از شورای عالی اداری نداشته و در حیطه اختیارات کنونی وزارت علوم می‌باشد».

آمار بازدید: 275 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image