ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی جزئیات تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی ناپیوسته چهارشنبه اعلام می‌شود (1 دی 92)

جزئیات تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی ناپیوسته چهارشنبه اعلام می‌شود (1 دی 92)

اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با جزئیات تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۲ در روز چهارشنبه 4 دی ماه 92 منتشر می‌شود.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با جزئیات تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی در روز چهارشنبه 4 دی ماه 92 منتشر می‌شود.

بر اساس این گزارش، از روز یکشنبه 8 دی ماه تا پنجشنبه 12 دی ماه نیز داوطلبان می‌توانند به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت وجه مربوط برای ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

تمام داوطلبانی که در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1392، ثبت نام و شرکت کرده‌اند (اعم از حاضران و غائبان) و نیز داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت نام نکرده‌اند می‌توانند در مرحله تکمیل ظرفیت برای بهمن ماه سال 92 ثبت‌نام کنند.

در برخی از کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پذیرش براساس نمره آزمون از بین شرکت کنندگان در آزمون و برای برخی از کدرشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی در آزمون مذکور پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل مقطع کاردانی) صورت می‌پذیرد.

در برخی از کدرشته‌های امتحانی آزمون مذکور در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش صورت نمی‌گیرد و لذا داوطلبان لازم است پس از کسب اطلاع از رشته‌هایی که پذیرش در آنها صورت می‌پذیرد، نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام کنند.

آمار بازدید: 698 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image