ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه آغاز ثبت نام بورس تحصیلی شهید احدی/ اعلام شرایط اعطای بورس (30 آذر 92)

آغاز ثبت نام بورس تحصیلی شهید احدی/ اعلام شرایط اعطای بورس (30 آذر 92)

معاون فرهنگی و امور فرهنگی بنیاد ملی نخبگان از آغاز ثبت نام سومین دوره اعطای بورس دكتری شهید احدی بنیاد ملی نخبگان خبرداد و گفت: درخواست در سال جاری صرفا از طریق سامانه ثریا و تا پایان دی ماه مقدور خواهد بود.به گزارش خبرگزاری مهر، دكتر سید حسن حسینی افزود: بنیاد ملی نخبگان سالانه تعدادی از واجدین شرایط كه بالاترین امتیاز را از میان دانشجویان و یا فارغ التحصیلان مقطع كارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و مراكز آموزشی سراسر كشور كه دارای افتخارات مورد تایید بنیاد ملی نخبگان هستند، بدون آزمون جهت تحصیل در مقطع دكتری تخصصی به دانشگاه‌ها و مراكز آموزشی داخل كشور معرفی می‌كند.


معاون فرهنگی و امور فرهنگی بنیاد ملی نخبگان با اشاره به شرایط كسب این بورس تحصیلی، اظهار داشت: دارا بودن افتخار مورد تایید بنیاد ملی نخبگان، فراغت از تحصیل مقطع كارشناسی ارشد حداكثر تا پایان شهریورماه سال 1393 و سن كمتر از 30 سال تمام (متولدین 31/06/1363 به بعد) از جمله این شرایط محسوب می‌شود.

وی با تاكید بر اینكه با توجه به محدودیت ظرفیت، تعدادی از متقاضیان مشمول كه بیشترین امتیازات آموزشی و پژوهشی را كسب كنند، جهت حضور در این دوره انتخاب می‌شوند، خاطرنشان كرد: بنابراین پس از ارزیابی نهایی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی تنها بر اساس اولویت انتخابی اقدام به جایابی می‌كند و امكان معرفی به سایر مراكز مقدور نیست. از این رو متقاضیان با توجه به سطح آموزشی و پژوهشی خود، جهت افزایش امكان پذیرش، در انتخاب رشته و دانشگاه مورد نظر دقت كنند.

حسینی ادامه داد: هزینه‌های شهریه تحصیل در دوره دكتری دانشجویانی كه مشمول بورس شهید احدی می‌شوند از سوی بنیاد ملی نخبگان پرداخت خواهد شد.

به گفته معاون امور فرهنگی بنیاد ملی نخبگان ارائه درخواست در سال جاری صرفا از طریق سامانه ثریا و تا پایان دی ماه مقدور بوده و به هیچ درخواستی از سایر طرق و یا در خارج از زمانبندی مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: در اولین دوره اعطای بورس دكتری شهید احدی در سال 91 بیش از 100 نفر و در دومین دوره در سال جاری هم 110 نفر جهت حضور در این دروه از سوی بنیاد ملی نخبگان به دانشگاه ها معرفی شدند.

آمار بازدید: 752 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image