ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار پذیرش بدون کنکور ورودبدون کنکور برگزیدگان جوان خوارزمی/هیات مرکزی گزینش،تنها مرجع بازگشت دانشجویان ستاره‌دار (26 آذر 92)

ورودبدون کنکور برگزیدگان جوان خوارزمی/هیات مرکزی گزینش،تنها مرجع بازگشت دانشجویان ستاره‌دار (26 آذر 92)

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه‌ها می‌توانند پرونده‌های برگزیدگان بخش دانش‌آموزی جشنواره جوان خوارزمی را بررسی کنند و در صورتی که کیفیت لازم را داشته باشند آنها را در دوره کارشناسی پذیرش کنند.




به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر رضا فرجی‌دانا ،امروز در حاشیه پانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی که در محل سازمان پژوهش‌های علمی صنعتی ایران برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان این که بنیاد ملی نخبگان نیز بر اساس اسنادی که برای آن تدوین شده است وظایفی را بر عهده دارد، تصریح کرد: این بنیاد در این راستا حمایت‌هایی را نیز از نخبگان انجام می‌دهد. در این زمینه یکی از حمایت‌ها مربوط به برگزیدگان جشنواره‌ها به خصوص جشنواره جوان خوارزمی است که ما نیز در وزارت علوم پشتیبان فعالیت‌های بنیاد در اموری که به ما مربوط می‌شود، هستیم.



وزیر علوم همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص بازگشت 126 دانشجوی ستاره‌دار به دانشگاه و این که اعضای کمیسیون مجلس معتقدند که پرونده‌های این افراد مشکل دارد، تصریح کرد: قضاوت درباره‌ی بازگشت دانشجویان ستاره‌دار طبق قانون به هیات مرکزی گزینش واگذار شده و وظایف هیات مرکزی نیز در شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین شده است.



وی افزود: در مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان شده که نه قوه مقننه و نه قوه قضاییه وارد احکام هیات مرکزی گزینش نشوند و حتی به صراحت اعلام شده که کمیسیون اصل 90 مجلس و دیوان عدالت اداری نیز وارد این موضوع نشوند.



وزیر علوم در ادامه تاکید کرد: به همین دلیل در بحث ذکر شده باید تابع قانون باشیم و به اختیارات هیات مرکزی گزینش احترام بگذاریم.

آمار بازدید: 339 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image