ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری افزایش 21 هزار نفری داوطلبان کنکور دکتری/ برگزاری آزمون در 16 اسفند

افزایش 21 هزار نفری داوطلبان کنکور دکتری/ برگزاری آزمون در 16 اسفند

239 هزار و 90 داوطلب در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 93 ثبت نام کردند که این تعداد نسبت به سال گذشته با افزایش 21 هزار و 224 نفر در تعداد ثبت نام کنندگان مواجه شده است. دکتر حسین توکلی - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ثبت نام برای آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 93 برای پذیرش دانشجو در 8 گروه آموزشی و 267 کدرشته امتحانی بعدازظهر سه شنبه 5 آذر از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و در روز پنجشنبه 14 آذر ماه به پایان رسید.


وی افزود: بنا بر آمار اولیه تعداد 239 هزار و 90 داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند که آمار نهایی ثبت نام کنندگان متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

توکلی خاطرنشان کرد: با توجه به ثبت نام 217 هزار و 866 نفر در آزمون سال گذشته با افزایش بیش از 21 هزار نفری تعداد ثبت نام کنندگان در این دوره مواجه هستیم.

وی گفت: آزمون دکتری نیمه متمرکز منحصرا در یک نوبت و نیم روز جمعه 16 اسفندماه 92 برگزار می شود و داوطلبان در هر یک از کدرشته های امتحانی ضرورت دارد که به زبان خارجی، استعداد تحصیلی و دروس تخصصی به ترتیب با ضریب یک، با ضریب یک و با ضریب 4 در مجموع دروس تخصصی پاسخ دهند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: آزمون دروس امتحانی به صورت تستی بوده و چنانجه داوطلبی به هر یک از گزین ها پاسخ غلط بدهد نمره منفهی دریافت می کند.

آمار بازدید: 383 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image