ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی شرايط اخذ مدرک فلوشیب ایمپلنت برای دانش آموختگان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران ( 7 شهریور 91)

شرايط اخذ مدرک فلوشیب ایمپلنت برای دانش آموختگان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران ( 7 شهریور 91)

مدیر آموزش‌های تخصصی دندانپزشکی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با اشاره به توافقنامه انجام شده بین جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، انجمن دندانپزشکی ایران و IAO (نماینده رسمی ICOI در ایران) از شرایط احراز مدرک فلوشیب ایمپلنت ICOI برای تمامی دانش آموختگان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران خبر داد.


دکتر مجید رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي خبرگزاري دانشجويان ايران(ایسنا) منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: این مجموعه از سال 1384 به عنوان مبتکر دوره‌های جامع آموزش تخصصی دندانپزشکی در زمینه‌های مختلف ایمپلنت‌های دندانی، ترمیمی – زیبایی، ارتودنسی، پروتزهای ثابت و متحرک، اندودانتیکس، پریودانتیکس، دوره‌های آموزشی خود را با بهره‌گیری از اساتید مجرب و نام آشنای کشور طراحی و اجرا نموده و در طول سالهای اخیر الگویی کارآمد و موفق در زمینه بسط دانش و مهارتهای نوین دندانپزشکی در جامعه بوده است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که تاکنون بیش از 4 هزار نفر از دندانپزشکان کشور از دوره‌های فوق بهره مند شده‌اند، اظهار داشت: این واحد با برگزاری این دوره‌های تخصصی موفق به گسترش درمان‌های پیشرفته ایمپلنت، ارتودنسی و ترمیمی – زیبایی توسط دانش آموختگان در سراسر کشور شده است.

مدیر آموزش‌های تخصصی دندانپزشکی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه مدارک جهاد دانشگاهی از ارزش بالای داخلی و بین المللی برخوردار است، خاطر نشان کرد: آموزش‌هایی که توسط این نهاد ارائه می‌شود، با توجه به سابقه طولانی و درخشان آموزشی از کیفیت بالا برخوردار است و با توجه به ویژگی‌های این دوره‌ها از جمله تعداد ساعات درسی، آموزش‌های تئوری و عملی، نداشتن جهت‌گیری سیستم‌های تجاری، اساتید مجرب و پیشگام بودن در این عرصه از سایر مراکز و موسساتی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند، برتری دارد.

دکتر رحمانی افزود: در این راستا طبق توافق بعمل آمده بین جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، انجمن دندانپزشکی ایران و IAO (نماینده رسمی ICOI در ایران) مقرر شد؛ تسهیلات لازم جهت احراز مدرک فلوشیپ ایمپلنت ICOI که یکی از شناخته شده ترین مدارج مطرح بین­‌المللی در زمینه ایمپلنت­‌های دندانی است، برای دانش آموختگان جهاد دانشگاهی فراهم شود.

وی تصریح کرد: فراگیران این نهاد، با ارائه مدرک پایان دوره خود دیگر نیازی به گذراندن 75 ساعت آموزش آکادمیک ایمپلنت ندارند و کافی است مدارک بیماران درمان شده خود را طبق ضوابط ICOI به هیأت ممتحنه تحویل دهند. در ضمن باید در اولین کنگره بین المللی ICOI در خاورمیانه که از 25 تا 28 مهر ماه 91 برگزار می شود، ثبت‌نام نموده و در تاریخ 27 مهر ماه در امتحان کتبی فلوشیب ICOI شرکت نمایند. تمامی دانش آموختگانی که تمایل به اخذ مدرک فلوشیپ دارند باید حق عضویت ICOI را به IAO پرداخت نمایند.

دکتر رحمانی در خصوص هزینه این دوره‌ها یادآور شد: هزینه عضویت یک ساله ICOI با احتساب تخفیف ویژه، 130 دلار و هزینه ثبت‌نام در کنگره ICOI و شرکت در آزمون فلوشیپ که از طریق جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران انجام می‌گیرد، 200 هزار تومان است.

وی در رابطه با دانش آموختگانی که هنوز موفق به درمان تعداد لازم بیماران جهت اخذ مدرک فلوشیپ نشده‌اند، بیان داشت: برای این گروه از افراد تسهیلاتی فراهم شده است تا با ارائه مدرک درمانی قبل و بعد از درمان 3 بیمار که حداقل دارای 5 ایمپلنت مجموع باشد، مدرک ICOI Associate Fellowship صادر شود.

مدیر آموزش های تخصصی دندانپزشکی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در پایان علاوه بر شرایط ذکر شده برای احراز مدارک فلوشیب ایمپلنت به موارد زیر اشاره کرد و گفت: برای دریافت این مدرک، ارائهC.V شخصی، گواهینامه پایان دوره ایمپلنت های دندانی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، ارائه مدرک درمانی قبل و پس از درمان 25 بیمار، به طوری که مدارک 5 بیمار باید کامل و علاوه بر دارا بودن کلیشه گرافی قبل و بعد از درمان، تصاویر فتوگرافی داخل دهانی آن‌ها نیز موجود باشد؛ الزامی است، همچنین همکاران می‌توانند مدارک بیماران خود را پس از گذراندن امتحان کتبی در محل کنگره ICOI در طول زمان عضویت یک ساله خود ارائه كنند.

لازم به ذکر است، علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 86785 تماس بگیرند.

کلمات کلیدی: شرايط اخذ مدرک فلوشیب ایمپلنت، مدرک فلوشیب ایمپلنت، آموزش‌های تخصصی دندانپزشکی، جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، دانشگاه تهران، علوم پزشکی تهران، مدرک فلوشیب ایمپلنت ICOI

آمار بازدید: 710 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image