ارتباط مستقیم با 30669 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور دفترچه راهنمای کنکور سراسری 93 منتشر شد (15 آذر 92)

دفترچه راهنمای کنکور سراسری 93 منتشر شد (15 آذر 92)

دفترچه راهنمای آزمون‌ سراسري‌ سال 93 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت و متقاضیان می توانند با دریافت دفترچه از سایت و مطالعه آن مدارک لازم برای ثبت نام در آزمون را آماده کنند.




به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام در آزمون‌ سراسري‌ سال 93 براي‌ پذيرش دانشجو در دوره‌هاي‌ روزانه‌، نوبت دوم (شبانه‌)، نيمه حضوري، مجازي و بين الملل دانشگاهها و موسسات‌ آموزش‌ عالي، دانشگاه‌ پيام‌ نور و موسسات‌ آموزش‌ عالي‌ غيرانتفاعي‌ و غيردولتي‌ سال 1393 و همچنين متقاضيان تحصيل در آن دسته از كد رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه آزاد اسلامي كه پذيرش در رشته هاي مذكور براساس آزمون صورت مي‌پذيرد، انجام می شود.

داوطلب‌ شركت‌ در آزمون‌ می تواند برای خريد كارت اعتباري ثبت‌نام با مراجعه به سايت اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور‌ به نشاني: www.sanjesh.org و پرداخت مبلغ 106 هزار ريال (10 هزار و 600 تومان) از طریق کارت های بانکی عضو شتاب یک کارت ثبت نام آزمون سراسري 93 را خریداری کنند.

داوطلبان علاقمند به گزينش در دانشگاه پيام نور و موسسات غيرانتفاعي در آزمون سراسري 93 نیز می توانند مبلغ 58 هزار ريال (5 هزار و 800 تومان) از همین طریق پرداخت کنند.

اعلام شرايط عمومي و اختصاصي داوطلبان، شرايط و ضوابط ثبت نام اتباع خارجي، سهميه ها، جداول مربوط به آزمونهاي عمومي و ف اختصاصي گروههاي آزمايشي، منابع آزمون اختصاصي گروههاي آزمايشي، تذكرات مهم، تكاليف، مدارك لازم و مراحل ثبت نام اينترنتي، جدول استان ، شهرستان ، بخش و كد بخش، نام و كد محل فارغ التحصيلي داوطلبان خارج از كشور ، جدول كد و نام سازمان ، مؤسسات و وزارتخانه ها، جدول گروه بندي ديپلم ها، به همراه پيوستها از جمله مندرجات این دفترچه راهنما است.

مقررات وظيفه عمومي، شرايط و ضوابط اختصاصي پذيرش دانشجو در دورههاي مختلف تحصيلي (روزانه، نوبت دوم نيمه حضوري، بين الملل، مجازي، دانشگاه پيام نور و مؤسسات آموزش عالي غيردولتي، شبانه، پذيرش دانشجو در دانشگاههاي: امام صادق(ع)، علوم پزشكي ارتش جمهوري اسلامي ايران، علوم پزشكي بقيه ا...(عج)، علوم قضايي و خدمات اداري (دادگستري) و علوم و معارف قرآن كريم (وابسته به سازمان اوقاف و امور خيريه) از جمله این پیوستها است.

فرم های مربوط به گواهي تحصيلي، آموزگاران رسمي و پيماني شاغل در وزارت آموزش و پرورش، انصراف و پیش نويس تقاضانامه ثبت نام اينترنتي نیز از جمله فرم هایی است که در دفترچه راهنمای ثبت نام قرار دارد.

داوطلبان لازم است پس از پایان مراحل ثبت نام شماره سريال 12 رقمي مندرج در كارت اعتباري ثبت نام، شماره پرونده و كد پيگيري ثبت نام خود را براي انجام امور بعدي (مشاهده و كنترل اطلاعات ثبت نامي، مشاهده كارنامه مرحله اول، انتخاب رشته، مشاهده كارنامه نهايي، انتخاب محل رشته هاي نيمه متمركز و ...) آزمون به دقت نزد خود نگهداري کنند.

آمار بازدید: 1022 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image