ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد فارغ‌التحصیلی 25 هزار دانشجو از دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود (12 آذر 92)

فارغ‌التحصیلی 25 هزار دانشجو از دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود (12 آذر 92)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از فارغ التحصیلی 25 هزار نفر از ابتدای تاسیس این دانشگاه تا کنون خبر داد.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه سمنان، احمد دزیانیان گفت: 25 هزار نفر توانسته‌اند از ابتدای راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تا کنون از این دانشگاه فارغ التحصیل شوند که این رقم برای واحد دانشگاهی شاهرود جای افتخار دارد.


وی با اشاره به امکانات وسیع دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در امور آموزشی و پژوهشی افزود: یکی از اهداف این واحد دانشگاهی نیل به سمت افزایش کیفی بخش آموزش و پژوهش است و در این راستا در پی تجهیز بیشتر آزمایشگاهها، کارگاه‌ها و بخش‌های کمک آموزشی هستیم.


عضو کمیته دائمی هیات امنای واحدهای دانشگاهی استان سمنان خاطرنشان کرد: باید با راه‌اندازی رشته‌های کاربردی به سمتی برویم که افراد فارغ‌التحصیل از دانشگاه بتوانند در مدت کوتاهی جذب بازار کار شوند و از این بابت دغدغه‌ای نداشته باشند و در همین راستا دفتر ترویج و توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی در دانشگاه تاسیس شده است.


وی سیاست جدید دانشگاه را در راستای توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی و مورد نیاز جامعه عنوان کرد و گفت: هم اکنون رشته‌های بین رشته‌ای را در دست بررسی داریم که برای تصویب، آنها را ارسال و پیگیری خواهیم کرد.


دزیانیان مشکل اصلی فارغ التحصیلان دانشگاهی را عدم جذب در رشته مربوط به خود دانست و بیان کرد: اگر فارغ التحصیل دانشگاه نتواند در تخصص خود مشغول به فعالیت شود یا اشتغال ایجاد کند در واقع زمان تحصیل خود را بیهوده گذرانده است و این درد بزرگی در جامعه است که باید از آموزش عالی کشور رخت بربندد.

کلمات کلیدی: فارغ‌التحصیلی 25 هزار دانشجو، دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، فارغ التحصیلی

آمار بازدید: 302 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image