ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه سمنان مجوز انتشار مجله بین‎المللی گرفت (11 آذر 92)

دانشگاه سمنان مجوز انتشار مجله بین‎المللی گرفت (11 آذر 92)

رئیس دانشکده روان‎شناسی و علوم تربیتی دانشگاه سمنان از اخذ مجوز انتشار مجله انگلیسی زبان این دانشکده با عنوان آموزش و شناخت در سطح بین‎المللی خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، ایمان بیگدلی افزود: پتانسیل مناسب دانشکده روان‎شناسی و بهره‎گیری از کادر مجرب علمی و نیز همکاری و تعامل مناسب این دانشکده با دانشگاه‎ها و گروه‎های آموزشی روان‎شناسی سراسر کشور، زمینه‎ساز پیگیری و اخذ مجوز انتشار مجله بین‎المللی Iranian Journal of Cognition and Education از کمیسیون بررسی نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد.

سردبیر این مجله بین‎المللی با اشاره به برنامه چشم‎انداز دانشکده روان‎شناسی و هدف‎گذاری دسترسی به جایگاه مناسب در سطح ایران و جهان افزود: دانشکده روان‎شناسی و علوم تربیتی پس از انتشار موفق مجله روان‎شناسی بالینی، اقدام به راه‎اندازی این مجله در سطح بین‎المللی کرده و اولین شماره آن باید تا شش ماه پس از اخذ مجوز منتشر شود.

بیگدلی افزود: خوشبختانه در سال‎های اخیر دانشکده روان‎شناسی و علوم تربیتی این دانشگاه به لحاظ کمی و کیفی توسعه مناسبی داشته و روند پرشتاب آن در حوزه‎های آموزشی و پژوهشی، این دانشکده را در ردیف بهترین دانشکده‎های روان‎شناسی کشور قرار داده است.

کلمات کلیدی: دانشگاه سمنان، مجوز، انتشار مجله، مجله بین‎المللی، مجله دانشگاه سمنان

آمار بازدید: 291 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image