ارتباط مستقیم با 30830 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی میزان بازپرداخت وام های مستنکفین علوم پزشکی/ تحقق 30 درآمد بدهی ها (9 آذر 92)

میزان بازپرداخت وام های مستنکفین علوم پزشکی/ تحقق 30 درآمد بدهی ها (9 آذر 92)

مدیر دانش آموختگان صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با اشاره به استقبال گسترده دانش آموختگان از بازپرداخت بدهی شان گفت: 120 هزار مورد در مدت دو ماهه اعلام فرصت بازپرداخت بدهی خود را پرداخت کردند.


دکتر بهزاد تدین در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: با توجه به استقبال گسترده دانش آموختگان از بازپرداخت بدهی شان، بازپرداخت بدهی ها موجب می شود که صندوق رفاه بتواند به رسالت خود بهتر عمل کند و این مبالغ را به صورت وام در اختیار سایر دانشجویان نیازمند قرار دهد.

وی اظهار داشت: در این مدت 120 هزار مورد پرداخت داشتیم که این میزان 30 درصد درآمد صندوق رفاه را تامین کرد و نشان داد با اطلاع رسانی مناسب میزان استقبال دانش آموختگان از پرداخت الکترونیکی و اینترنتی به میزان 4 برابر افزایش یافت.

وی اضافه کرد: البته پیش بینی می شود با توجه به میزان آشنایی این دانشجویان با پرداخت اینترنتی این میزان افزایش یابد.

مدیر دانش آموختگان صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت یادآور شد: دانش آموختگان برای اطلاع از وضعیت میزان بدهی خود می توانند به سایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت مراجعه کنند و پس از ورود به پرونده خود می توانند بدهی را مشاهده کرده و آن را به صورت اینترنتی پرداخت کنند و افرادی هم که فیش های مربوطه را دریافت کردند توجه داشته باشند که طبق سررسید افساط عمل کنند.

وی گفت: میزان جریمه دیرکرد دانش آموختگان مستنکف 12 درصد میزان بدهی آنها است که این میزان جریمه کاملا منطبق بر اخذ جریمه دیرکرد وام در سیستم بانکی و بر اساس قانون است و از ابتدای آبان ماه برای افرادی که مشمول دیرکرد هستند اعمال می شود.

کلمات کلیدی: میزان بازپرداخت وام، وام های مستنکفین علوم پزشکی، علوم پزشکی

آمار بازدید: 268 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image