ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیگیری برای مستقل کردن مراکز اقماری دانشگاه لرستان (6 آذر 92)

پیگیری برای مستقل کردن مراکز اقماری دانشگاه لرستان (6 آذر 92)

رئیس دانشگاه لرستان از مستقل کردن مراکز اقماری دانشگاه خبر داد.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، حسن زمانیان در جمع کارکنان مرکز اقماری پلدختر، با تاکید بر اینکه هدف ما مستقل کردن مراکز اقماری دانشگاه است، اظهار کرد: در آزمون‎های استخدامی سعی کردیم، بهترین نیروها را از نظر علمی، فرهنگی و مذهبی گزینش و افراد شایسته را انتخاب کنیم.


وی با تاکید بر اینکه کارکنان باید در نظام اداری تابع مسئول مربوطه باشند، تصریح کرد: چراکه در نظام اسلامی همه ما تابع ولایت فقیه هستیم و کارکنان نیز باید ولایی کار کنند و بازدهی کار خودشان را نشان دهند.


این مقام دانشگاهی همچنین در جمع دانشجویان این مرکز، گفت: ما سعی می‎کنیم وسایل آزمایشگاهی جهت آزمایشگاه‎های مراکز در حد امکان فراهم کنیم، همچنین کتابخانه این مرکز باید هرچه زودتر مجهز شود، اردوهای علمی طبق سرفصل برای دانشجویان برگزار شود. هدف ما این ‎است که در فراخوان‎های جدید، هیئت علمی مورد نیاز مراکز را جذب کنیم.


در ادامه این جلسه احمدی، مسئول هماهنگی مراکز اقماری در جمع کارکنان چنین گفت: انتظار بر این است که با تقسیم کار بین کارمندان بازدهی کار بالا رود حریم دانشجویان رعایت شود.


وی با تاکید بر اینکه کارها باید با هماهنگی مسئول مربوطه انجام شود، خاطرنشان کرد: نظم و تعهد کاری باید وجود داشته باشد و برگزاری نماز جماعت و شرکت در آن مستمر باشد.


در پایان این جلسه دکتر زمانیان به دانشجویان فعال مرکز هدایایی اعطا داد.

کلمات کلیدی: مستقل کردن، مراکز اقماری، دانشگاه لرستان

آمار بازدید: 274 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image