ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه سالانه 400 دانشجوی بورسیه، فارغ‌التحصیل می‌شوند (3 آذر 92)

سالانه 400 دانشجوی بورسیه، فارغ‌التحصیل می‌شوند (3 آذر 92)

معاون سابق بورس دانشجویان خارج وزارت علوم با بیان اینکه سالانه 400 دانشجوی بورسیه فارغ‌التحصیل می‌شوند، گفت: در حال حاضر به دلیل برنامه‌ها و مدیریت بنده، بهترین آمارها از دانشجویان خارج از کشور در دست است.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسن مسلمی نائینی در مراسم تودیع معاون سابق و معارفه معاون جدید بورس دانشجویان خارج با بیان اینکه مسئولیتی که در این سال‌ها بر عهده داشته‌ام، امانتی بوده است، اظهار کرد: زمانی که وارد این مسئولیت شده‌ام، تنها دغدغه‌ام این بود که این مدیریت را به نحو احسن پیش ببرم که خوشبختانه با کمک مدیریت‌های مختلف تا حدودی توانستم این وظیفه خود را ادا کنم.


وی با اشاره به برنامه‌ها و کارکردهایش در زمان تصدی، گفت: یکی از تجربه‌های بنده، مطالعه کارهای مدیران سابق بود که این مسئله توانست کمک شایانی در پیشبرد اهداف این سازمان داشته باشد.


مسلمی نائینی با بیان اینکه یکی از آخرین طرح‌های انجام شده در این زمینه، استفاده از انجمن زبان بوده است، تصریح کرد: امیدوارم در آینده بتوان این انجمن را به صورت بین‌المللی اداره کرد.


معاون سابق بورس دانشجویان خارج وزارت علوم با بیان اینکه در حال حاضر بهترین آمار دانشجویان در خارج از کشور در این سازمان موجود است، اظهار کرد: هدفمند کردن بورس و ارتباط پایان نامه آنها با صنایع مختلف یکی از کارهایی بود که در این مدت انجام شد.


وی با اشاره به ایجاد کانونی برای رسیدگی به شکایات بین موسسات و مردم، گفت: هدف از تشکیل این کانون، رفع بسیاری از مشکلات در سازمان بوده است.


مسلمی نائینی با بیان اینکه در این سال‌ها توانسته‌ایم شبکه دانش را راه‌اندازی کنیم، گفت: به موجب این شبکه، دانشجویان می‌توانند با یکدیگر در ارتباط باشند و مشکلات و فواید دانشگاه‌های مختلف را با یکدیگر بازبینی کنند که این مسئله می‌تواند گام‌های موثری در جهت انتخاب دانشجویان باشد.


معاون سابق بورس دانشجویان خارج وزارت علوم با اشاره به ایجاد سامانه شورا از سال 86، تاکید کرد: از طریق این سامانه می‌توان به تمام اطلاعات موجود در تمام جلسات برگزار شده طی این دوران دسترسی پیدا کرد.


وی تصریح کرد: شورای تخصصی با حضور دانشجویانی که فارغ‌التحصیل شده‌اند، ایجاد کردیم که به موجب آن یکسری سئوال از این دسته از دانشجویان پرسیده می‌شد که با در اختیار گذاشتن پاسخ این سئوالات، کمک‌ها و راهنمایی‌هایی به سایر دانشجویان می‌شد.


به گزارش ایسنا، در ادامه احمد غلامی معاون جدید بورس و دانشجویان خارجی وزارت علوم ضمن تشکر از دکتر صدیقی، رییس سازمان امور دانشجویان، اظهار کرد: امیدوارم بتوانم اعتماد وی را جلب کنم و در دوره تصدی خود رو سفید شوم.


وی با بیان اینکه در ابتدا به پیشنهاد دکتر صدیقی برای این سمت مخالفت کردم، گفت: به علت کهولت سن، تصمیم داشتم این مسئولیت نپذیرم، اما دکتر صدیقی با تشویق و اصرار، بنده را به پذیرش این مسئولیت تشویق کرد.


غلامی با بیان اینکه در سال‌های گذشته در جاهای مختلفی فعالیت داشته‌ام، گفت: من به دانشجویان عشق می‌ورزم و بهترین مکان را آموزش عالی برای خدمت به این کشور می‌دانم و از تمام کسانی که می‌توانند در این راه به بنده کمک کنند، می‌خواهم که در این امر دریغ نکنند.


معاون بورس و دانشجویان خارجی وزارت علوم با تشکر از دکتر مسلمی نائینی به خاطر فعالیت‌ها و تلاش‌های خود در این مدت، گفت: امیدوارم من نیز بتوانم فعالیت‌های خوبی در این پست داشته باشم.


وی ضمن تشکر از دکتر ملاباشی رییس سابق سازمان امور دانشجویان، اظهار کرد: از سال 85 تاکنون رابطه بسیار خوبی با دکتر ملاباشی داشته‌ام، اما سلیقه‌های سیاسی ما با یکدیگر متفاوت است، اما مطمئنم که وی نظر مثبتی برای جایگزینی بنده در این سمت داشته‌اند.


غلامی تاکید کرد: امیدوارم کارهایی که در این سمت انجام می‌شود، با همکاری دوستان و مدیران دیگر نه تنها مانع تخریب فعالیت‌های گذشته نشود، بلکه بتوان پیشرفتی را در این زمینه شاهد بود.


به گزارش ایسنا، مراسم تودیع و معارفه معاون بورس دانشجویان خارجی وزارت علوم با حضور برخی از کارکنان و اعضای وزارت علوم انجام شد و دکتر احمد غلامی به عنوان معاون مالی بورس و دانشجویان خارجی وزارت علوم به جای دکتر حسن مسلمی نائینی توسط دکتر صدیقی منصوب شد.

کلمات کلیدی: دانشجوی بورسیه، بورس، بورس وزارت علوم

آمار بازدید: 471 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image