ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رشد 100 درصدی تعداد دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران (1 آذر 92)

رشد 100 درصدی تعداد دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران (1 آذر 92)

رئیس پردیس دانشکده فنی دانشگاه تهران با بیان اینکه پرفسور رضا جز 7 نفری بود که در سال 1313 در دانشکده فنی این دانشگاه پذیرش و در سال 1317 فارغ التحصیل شد و گفت: امروزه این دانشکده با رشد 100 درصدی دارای هزار و 800 دانشجو است.به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمود کمره‌ای در مراسم نکوداشت پرفسور فضل الله رضا با تاکید بر اینکه در زمانی که نخبگان و مفاخر کشور در قید حیات هستند باید مراسم نکوداشت برای آنها برگزار شود، افزود: این رسم در دانشگاه تهران در حال اجرا است به گونه‌ای که در سال گذشته بزرگداشت خدمات دکتر جبه دار- استاد ممتاز دانشگاه تهران را برگزار کردیم.


رئیس پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران با بیان اینکه پرفسور رضا در آستانه 100 سالگی قرار دارد، اظهار داشت: وی همزمان با تاسیس دانشکده فنی دانشگاه تهران در سال 1313 در این دانشکده پذیرش و در سال 1317 فارغ التحصیل شدند که در آن زمان تعداد پذیرفته شدگان 7 نفر بود.

وی با بیان اینکه امروز این دانشکده دارای هزار و 800 دانشجو و حدود هزار و 600 دانش آموخته دارد، ادامه داد: با توسعه آموزشی پژوهشی تعداد دانشجویان دانشکده فنی این دانشگاه 100 برابر شده است.

کمره‌ای به بخشی از توصیه‌های پرفسور رضا اشاره و خاطر نشان کرد: این گفته پرفسور رضا که می‌گوید" خردگرا باشید، از احساسات خام دوری کنید، از تکنولوژی غرب در کنار سنت خود استفاده کنید. استقلال فرهنگی استقلال ملت‌ها است ولی دانش مرز ندارد.

کلمات کلیدی: تعداد دانشجویان، دانشکده فنی، دانشگاه تهران، دانشجویان دانشگاه تهران

آمار بازدید: 299 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image