ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه 5 منبع درآمدزایی دانشگاه لرستان (1 آذر 92)

5 منبع درآمدزایی دانشگاه لرستان (1 آذر 92)

رئیس دانشگاه لرستان درخصوص واگذاری فضاهای ورزشی به بخش خصوصی به منظور درآمد زایی گفت: دانشگاه از چند طریق برای درآمدزایی استفاده می کند که فضاهای ورزشی جزء این موارد نمی شود. دکتر حسن زمانیان در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص منابع درآمدزایی دانشگاه لرستان گفت: عمده منابع درآمدزایی دانشگاه لرستان از طریق پردیس خودگردان، آزمایشگاه مرکزی، طرح های پژوهشی مشترک با صنعت، فروش غذا و سیستم نقلیه است.


وی ادامه داد: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه دستگاهی دارد که فعالیت های بیرون از آزمایشگاه را که می تواند انجام دهد قبول کرده و از این طریق نیز دانشگاه درآمد زایی دارد.

رئیس دانشگاه لرستان درخصوص واگذاری فضاهای ورزشی، مانند استخر، زمین فوتبال به بخش خصوصی به منظور درآمد زایی گفت: براساس بخشنامه وزارت علوم نباید فضاهای ورزشی به بخش خصوصی واگذار شود با واگذاری این بخش ها به بخش خصوصی هم فضاهای ورزشی مستهلک می شود و هم حق دانشجو ضایع می شود.

به گزارش مهر، درحالی ریاست دانشگاه لرستان از عدم واگذاری فضاهای ورزشی به بخش خصوصی خبر می دهد که برخی از دانشگاه های بزرگ برای درآمد زایی فضاهای ورزشی خود را به بخش خصوص واگذار کرده اند.

کلمات کلیدی: درآمدزایی، دانشگاه لرستان، کسب درآمد

آمار بازدید: 356 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image