ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه سه محور کلیدی سرپرست دانشگاه خواجه نصیر برای دستیابی به دانشگاهی مطلوب (28 آبان 92)

سه محور کلیدی سرپرست دانشگاه خواجه نصیر برای دستیابی به دانشگاهی مطلوب (28 آبان 92)

سرپرست دانشگاه خواجه نصیر با اشاره به برنامه‌های خود برای اداره دانشگاه، گفت: هدف اصلی بنده برای اداره دانشگاه آموزش، پرورش و نشر تولیدات علمی همراه با دانشجو‌پروری است.




به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی خاکی صدیق در مراسم تودیع رئیس سابق و معارفه رئیس جدید دانشگاه خواجه نصیر، تاکید کرد: امیدوارم جامعه دانشگاهی خواجه نصیر بنده را برای رسیدن به این هدف که همان تولیدات علمی درست و دانشجو پروری است، یاری کنند.



وی با اشاره به دورنمای خود برای رسیدن به یک دانشگاه موفق در راستای نظام جمهوری اسلامی، گفت: باید برای دستیابی به دانشگاه مطلوب به سه محور اساسی دقت کنیم که یکی از آنها فعالیت‌های علمی و آکادمیک با کیفیت بالا و تولیدات علمی دست اول و مرزهای دانش برای رفع نیازهای جامعه و ارتقای کشور است.



خاکی صدیق با تاکید بر اینکه رعایت اخلاق در تمام شئونات به ویژه اخلاق سازمانی دومین محوری است که باید برای رسیدن به یک دانشگاه مطلوب به آن توجه کرد، تصریح کرد: چرا که تنها با داشتن اخلاق حرفه‌ای، علمی و پژوهشی است که می‌توان در این راستا گام‌های موثری برداشت.



سرپرست دانشگاه خواجه نصیر حاکمیت و بینش درست اعتقادی بر اساس بینش اهل بیت (ع) را سومین محور مهم برای رسیدن به دانشگاهی مطلوب دانست و تصریح کرد: دستیابی به چنین دانشگاهی سختی‌ها و مشکلات خاص خود را دارد، اما قطعا باید برنامه‌هایی اتخاذ شود که حرکت ما را در این سه محور متمرکز کند.



وی با اشاره به ملزومات این حرکت، خاطر نشان کرد: همدلی و همکاری همه جانبه جامعه دانشگاهی و همچنین اعتماد و احترام متقابل بین اعضا و خانواده دانشگاه مسئله‌ای است که باید به آن توجه جدی شود.



وی همچنین نقد منصفانه در دانشگاه را یکی از مهمترین ملزومات این حرکت دانست و اظهار کرد: باید در دانشگاه شرایطی حاکم شود که تمامی اعضا بتوانند با حفظ اخلاق، کارهای یکدیگر را نقد کنند، چرا که تنها با نقد و انتقاد است که می‌توان به پیشرفت‌هایی در زمینه علمی و پژوهشی دست یافت.



خاکی صدیق با اشاره به خطاهای مدیریتی خود در زمان‌های گذشته، اظهار کرد: این استقبال و شور و اشتیاق شما اعضای دانشگاه خواجه نصیر این اطمینان را به من می‌دهد که شما خطا و اشتباهات گذشته غیر عمد من را پذیرفته‌اید و این برای من جای شکر بسیار دارد.



وی با بیان اینکه دانشگاه خواجه نصیر در سال‌های گذشته نیز یک حرکت رو به جلو را پیش گرفته بود، گفت: امیدوارم با توکل به خدا و همکاری شما عزیزان بتوانم این وظیفه بزرگ را به نحو احسن پیش ببرم.


کلمات کلیدی: سرپرست دانشگاه خواجه نصیر، دستیابی به دانشگاهی مطلوب، دانشگاه خواجه نصیر

آمار بازدید: 266 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image