ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی ایجاد رشته مدیریت خانواده و تغذیه مادر و کودک در دانشگاه جامع (25 آبان 92)

ایجاد رشته مدیریت خانواده و تغذیه مادر و کودک در دانشگاه جامع (25 آبان 92)

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی از تصویب رشته مدیریت خانواده و تغذیه مادر و کودک در این دانشگاه خبر داد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، رجبعلی برزویی معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کابردی، از تصویب رشته کارشناسی حرفه‌ای مدیریت سلامت – خانواده و مشاوره تغذیه مادر و کودک در دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد و گفت: شورای برنامه‌ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی، مشخصات کلی،سرفصل و ریز محتوای برنامه درسی دوره کارشناسی حرفه‌ای مدیریت سلامت – خانواده و مشاوره تغذیه مادر و کودک را تصویب کرد.

وی افزود: این دوره با توجه به تربیت نیروی انسانی مورد نیاز کشور در حوزه سلامت و با درخواست و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و دانشگاه جامع علمی کاربردی این استان،تدوین و به تصویب شورای برنامه ریزی آموزشی ودرسی علمی کاربردی رسید.

برزویی همچنین با اشاره به قابیلت‌های این رشته تصریح کرد: از جمله قابلیت‌ها و توانمندی‌های فارغ‌التحصیلان این دوره می‌توان به توانایی تهیه و تنظیم برنامه‌های غذایی، ارائه مراقبت‌ها و مشاوره تغذیه‌ای به گروه‌های هدف (مادر و کودک) در مراکز بهداشتی درمانی بر اساس پروتکل کشوری مراقبت ادغام یافته کودک سالم و سلامت مادران، نظارت بر خدمات تغذیه‌ای مادر و کودک در مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت،اشاره کرد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه اظهار داشت: برخی از دروس تخصصی این دوره شامل تغذیه در کودک سالم و بیمار، تغذیه مادر در دوران بارداری و شیردهی، بهداشت و مسمومیت غذایی، اصول برنامه‌ریزی غذا و تغذیه، فیزیولوژی تغذیه، آموزش و مشاوره تغذیه مادر و کودک و خدمات تغذیه‌ای در نظام مراقبت‌های بهداشتی است.

وی در پایان تاکید کرد: داوطلبان در کنار سایر دروس به همراه 512 ساعت آموزش در محیط، به فارغ‌التحصیلان توانایی احراز شغل کارشناس مشاوره تغذیه مادر و کودک در دفاتر مشاوره پزشکی، مراکز بهداشتی درمانی، مراکز مشاوره تغذیه، مراکز مشاوره و خدمات مامایی را خواهند داشت.

کلمات کلیدی: رشته مدیریت خانواده و تغذیه مادر و کودک، دانشگاه جامع، رشته جدید، مدیریت خانواده، تغذیه مادر و کودک، مادر، کودک

آمار بازدید: 1548 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image