ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه بودجه تخصیصی دانشگاه امیرکبیر در چارچوب برنامه نیست (25 آبان 92)

بودجه تخصیصی دانشگاه امیرکبیر در چارچوب برنامه نیست (25 آبان 92)

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: بودجه اختصاصی دانشگاه درسال جاری درچارچوب برنامه نیست و سرفصلهای بودجه نیز مشخص نشده است.


دکتر احمد رضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت بودجه ای دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال جاری گفت: درسنوات گذشته وقتی قانون بودجه به دستگاه‌های دولتی ابلاغ می شد قاعده این بود که هر سه ماه یا 6 ماه، درصدی از بودجه که باید تخصیص داده می شد، مشخص شده و به دانشگاه اعلام می شد.

وی ادامه داد: برهمین اساس نیز دانشگاه آگاهی داشت که درهر سه ماه نسبت به بودجه کل دانشگاه قرار است چه مقدار دریافت کند، چه مقدار باید هزینه کند و چه مقدار دیگر از بودجه تخصیصی دانشگاه باقی مانده تا برای آن برنامه ریزی کند.

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: اما امسال اتفاقی که درخصوص بودجه دانشگاه رخ داده این است که مانند سنوات گذشته نیست چون سازمان مدیریت و برنامه ریزی پایان هر ماه با دانشگاه تماس گرفته و اعلام می کند یک وجه مشخصی توسط دانشگاه درخواست شود و پس از درخواست، آن وجه به دانشگاه تعلق می گیرد.

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان این مطلب که این نوع تخصیص یک نوع سردرگمی ایجاد کرده است، تصریح کرد: بودجه‌ای که به دانشگاه تخصیص می یابد مشخص نیست از کدام فصل بودجه است و مشخص نیست آیا این پولی که اختصاص داده شده از بودجه عمرانی، جاری و یا مصرفی است؟

رحیمی تاکید کرد: بنابراین بودجه اختصاصی دانشگاه درسال جاری در چهارچوب برنامه نیست و سرفصل‌های بودجه نیز مشخص نیست، بنابراین این نوع تخصیص برای برنامه ریزی دانشگاه مشکل ایجاد کرده است.

کلمات کلیدی: بودجه تخصیصی دانشگاه امیرکبیر، بودجه تخصیصی، دانشگاه امیرکبیر

آمار بازدید: 328 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image